BÖLÜM 8 : KIYAMET

3 1 0
                                    

Hiçbir şeye anlam veremiyordum artık. Yapacak bir şey de bulamıyordum. Yaptığım hatta yapmaya çalıştığım her şey onunla konuşmamı aklıma getiriyordu. Ki zaten hiç çıkmamıştı...
Bir hafta böyle geçti
Anlamak hatta yaptığın şeylerin üstüne anlam yüklemek zor bir hal almıştı çok değiştikti..
Jeff kaldığım yeri kullandığım arabayı dahi biliyordu acaba Jeff başka boyuttaki ben olabilir miydi?

*****


Tekrar buluştuk ve anlatmaya başladı önce öldürmeye çalıştığı meleğin adını öğrendim - MİCHAEL- baş melek michael niye bana bulaşmak istesin ki? Hemen rubyi aradım ve buluşma ayarladım, buluşunca her şeyi ona anlattım. Bir yol biliyorum diyince gözlerim fal taşı gibi açıldı bu sırada omuzlarımın hafiflediğini fark ettim.

Ruby bir büyü bulmuştu bu büyü sayesinde Michaelı çağıracak ve konuşacaktık. Her şey tamamdı sadece saati bekliyorduk.

*****



Hemen yan odadaki Jeffin yanına gittim ve onunla konuşmaya başladım çünkü aptalca bir şey yapacağından korkuyordum.

-Hey Jeff naber derken viskimden yudum aldım

+Hey jensen, benimle konuşacağın şeyi çok iyi biliyorum. Aptalca birşey yapacağımdan korkuyorsun ama sinirlerime hakim olmaya çalışıyorum ve onu görünce de sakin kalacağım

-cidden çok mutlu oldum Jeff diyip yerimden kalktım.

****

Artık vakit gelmişti. Onu çağırdık ve herşeyi anlattık.

-Jensen, senin bedenin benim silahım, sen güçlüsün ve olaylara karşı soğukkanlısın, elbette Jeff sen de benim kardeşimin silahısın.

Jeff hemen lafa atılıp 'Kardeş derken Gabriel mı?'

-Lucifer, onunla çarpışmamız yaklaşıyor yani bir nevi kıyamet geliyor diyebiliriz.....

Kıyamet : Oğulların SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin