Beğenenler J-HopeWorld ve 904.298 diğer kişi
warriortae Bazen yapmak zorunda olduğunuz bir şeyin sorumluluğunu tüm bu zaman boyunca sırtlamanız gerekiyormuş. Bunu anladım ve bu kolay değil. Artık sonucunun iyi olduğundan bile emin değilim. İyilik yaparken bile, iyice düşünün millet.
498.382 yorumun tümünü gör
m Güçlü dur çocuk adam
f Üzgünüm, o kadar yakışıklısın ki fotoğraftan başka bir şeye dikkatimi veremiyorum...
k Son zamanlarda bu profilde neler dönüyor anlayamıyorum doğrusu. Bir sıkıntın varsa mesaj panelim her zaman açık Tae... Bana güvenebilirsin !
warriortae @k Bu çok cesaretlendirici. Sağ ol çok !
J-HopeWorld Hyungun senin için burada Taetae !
warriortae @J-HopeWorld Hyung... Seni seviyorum.
d Bende buradayım Tae ! Lütfen üzülme.
warriortae @d Hey, teşekkür ederim dostum.
b Şey, durum ne bilmiyorum ama kendini çok üzme Tae.
warriortae @b Gerçekten teşekkürler
g Demek ki yakışıklı insanlarda üzülebiliyormuş...
y @g Nasıl bu kadar yakışıklı olduklarını anlamamakla birlikte neden üzüldüklerini de anlamıyorum. Git bak aynaya keyfin yerine gelsin işte.
ç @y Aynaya bile bakmasına gerek yok ki ! Ellerine baksa yeter ona. Çocuğun elleri bile benim yüzümden güzel !
o @y Şey, buna gülmemem gerekirdi ama... AWXJHJFKJJPXFFQJ
n İnsanların dış görünüşünden ziyade keşke sorunlarına da odaklansanız ! Güzel veya yakışıklı insanlarında tabi ki sorunları olabilir. Gerçekten sorunlu gibi davranıyorsunuz.
i @n Tanrım, bilmiyorduk... Her yerde duyar kasan birilerinden gına geldi !
Agusdiss Kim sana yap dedi ki ? Seni ilgilendirmiyordu. Bunun altını çizmiştim.
warriortae @Agusdiss Tek yaptığım bizi düşünmekti. O çizgiyi geçmemeliydim belkide. Üzgün değilim hyung. Sadece biraz hayal kırıklığı var.
Agusdiss @warriortae Artık hyung diyorsun. İyi.
Taemania <3stalker1
Vay be koca yürekli Taehyung...
O yakışıklı yüzünün arkasında böyle bir kalbe sahipmişsin demek.
Ne istedin minik Yoongi'den ?
warriortae
Tanrım...
Şu Yoongi hyung gerçekten...
Bak stalker, hayatta hiçbir zaman tek taraflı dinlemeyi alışkanlık haline getirme.
Bazı şeyler göründüğü gibi değildir veya anlatıldığı gibi.
Bunu geç anlarsan pişman olursun.
*warriortae* çevrimdışı
stalker1
Hey !
Bilmiş bilmiş konuşup beni öylece terk edip gidemezsin ? Kime diyorum Kim Taehyung !
Bir dakika, Yoongi hyung mu ?
HYUNG MU ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STALKER | vmin (Texting)
Fiksi Penggemarstalker1: İzninle sana bir miktar yavşamak isterim warriortae: Ben yavşatmam, yavşarım 🌜 Köfteme ? 🌞 Patates ? ⓒwatertowinee