Chapter 5

159 26 19
                                    

Sofia je sad već prolazila pored grupice dečki. Srce joj je brže zakucalo. Svoje male oči je stiskala da ih ne gleda i ne vidi. Bilo ju je jako strah, a ni atmosfera nije bila nešto bolja. Ona ulica kojom je hodala bila je osvijetljena uličnim lampama, a desno je bila jedna mračnija ulica iz koje se uvijek bojala da ju nešto ne zaskoči i tako ju prepadne. Polako je padao mrak i tako je Sofia mogla zaključiti da je oko pet sati. Jesen je pa je brzo padao mrak.

"Hej mala!" Netko ju je dozvao, a ona se još više stisnula u svoj kaputić i imala je osjećaj da joj je srce poskočilo i disanje ubrzalo. "Heej, kud ćeš?" Dovikivali su joj i čula je da trče prema njoj. Preplašila se te je i ona počela trčati. Izdahnula je hladan zrak tako ostavljajući malenu maglu iz svojih usta.

Odjednom ju je netko snažno primio za ruku i stavio joj ruku na usta pa tako nije mogla vikati. Ugrizla je tog nekog jako za ruku te ju je on maknuo jauknuvši. Sofia je osjetila kako je olabavio ruku te je imala priliku pobjeći, ali ubrzo ju je netko primio s objema rukama prikovavši ju uz sebe tako da se nije mogla pomaknuti. Glasno je jauknula i počela plakati, ali nije se predala. Počela se micati i opirati svim silama, ali ništa nije pomoglo.

Odjednom ga je lupila desnom nogom u stopalo te je olabavio stisak ali nije mogla ništa. Bila je bespomoćna. Mogla se samo nadati da netko nađe i spasi je, ali znala je da ona nije te sreće. Popustila je.

Dečki su je zaokružili sa svih strana.

"Žilava mala, ha?" Pitao je onaj  koji ju je držao te su se svi počeli glasno smijati. Sofia je bila bez ideja. Eto, tata joj je alkoholičar, mama joj se drogira i ne viđa je često, a ona će postati k*rva.

Odjednom ju je okrenuo prema sebi tako da ga je gledala u oči. Znao je da neće pokazati otpor pa je lagano popustio stisak. Tad je Sofiji sinula ideja. Obrisala je neprimjetno suze i digla svoju ruku. Podragala ga je po obrazu te ju je pustio da radi što hoće. Digla je i drugu ruku te ga milovala. To joj se gadilo, ali to je bila jedina ideja. Znala je što mora napraviti.

Poljubila ga je površinski što ga je iznenadilo. Nabacila je jedan lažni osmijek te krenula prema drugom dečku. "O, kako ste zgodni. Mmm." Poljubila je i njega, ali on je produbio poljubac stisnuvši je uz sebe. Nije mu dopustila da njegov jezik uđe u usta. Skoro se ispovračala, ali morala je nastaviti igru. Nasmijala mu se, naravno, lažno. "No, no, no." Ok, sad je i zvučala kao jeftina cura.

Nastavila je igru.

Tako je došla i do trećega. "A što to imamo ovdje." Pogledala ga, dodirivala po prsima te i njega poljubila. Svi su imali odvratan okus te je htjela povračati, ali je progutala slinu. Još je samo jedan ostao. Došla je i do njega. Podragala ga je po kosi desnom rukom. Ruka joj je prolazila po njegovom licu, pa do vrata, po njegovoj ruci i sve do kraja ruke.  Nasmiješila se zločesto te gledala njegove usne oblizujući svoje. Ugrizla se za usnu, sporo tako ga paleći. On ju je uhvatio, čvrsto ju privio uza se i naglo ju poljubio ne prestajeći. Sofia je uzvratila i malo se uplašila. Sad bi trebao biti pravi trenutak da njezin plan uspije. Ovila je desnu nogu oko njegovog struka te ga zagrlila rukama. On ju je ljubio po vratu, ramenima, obrazu i svuda što je vidio. Prestao je i zadahtao držeći ju lijevom rukom oko struka i pomaknuvši u stranu. Pogledao je ostale momke i vidio kako su smrknuti na njega.

"Ako će netko imati seks sa njom onda ću to biti ja!" Rekao je prvi naglasivši svaku riječ. Ostali su pogledali u njega. "Pf, ti?! To bi trebao biti ja!" Rekao je drugi bijesno gledavši u prvoga. Ubrzo su se svi počeli svađati, pa tako i ovaj koji je držao Sofiu pustivši je. Baš kako je Sofia i zamišljala.  Sad je mogla pobjeći.

Polako se odmicala od njih te kad je vidjela koliko je daleko izmakla, odlučila je trčati ne okretavši se.

Na jednom dijelu se okrenula i vidjela da ju nitko ne prati te je usporila i počela hodati. Još je bila daleko od kuće, ali požurila se.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 27, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Violina"Where stories live. Discover now