2 : Cum să faci o fată să te placă ?

27 0 0
                                    



     Păi o să fac o listă cu câțiva pași, să le spunem așa :

1. Trebuie să arăți că îți pasă :

      Știu că deja știți asta, dar o fată adoră când un băiat îi arată că îl interesează ce face sau ce spune ea, deci fi atent când aveți conversație, sau când face ceva. Poți fi atent și la detalii mici pe care ea crede că nu o să le observi niciodată. Detaliile chiar contează. O poți întreba dacă a ajuns acasă bine, sau cum a fost ziua ei, deși nu arată, îi face plăcere că o întrebi astfel de lucruri.

2. Acțiuni, nu vorbe :

      O să aprecieze mai mult dacă îi arăți că îți este dor de ea, nu doar dacă îi spui, mergi și fă-i o surpriză. Nu-i spune că ții la ea, demonstrează asta, fă-o să vadă că tu chiar vrei să fii cu ea, nu că poate este una dintre acele multe fete cu care ai avut treabă. Se bucură și când îi spui anumite lucruri, dar se poate să se și gândească că o să rămână doar vorbe. Deci dacă o placi, arată-i asta, nu o lasă să ghicească sau să facă doar ea primii pași pentru că s-ar putea să dea de altcineva care să îi demonstreze ce tu nu ai vrut.

3. Fă eye contact cu ea sau zâmbește-i :

      Dacăsunteți undeva unde este mai multă lume, să o cauți cu privirea, sigur și eaface asta și poate se ajunge la un eye contact destul de puternic. Dacă nureușești să faci asta, măcar zâmbește când te uiți la ea și ea la tine, știivorba aia : I love the feeling I get when I see your smile.Se poate îndrăgosti de zâmbetul tău și să vrea să fie motivul pentru care tuzâmbești.

4. Nu te purta cu ea, cum te porți cu toate :

      Dacă ai prietene fete, nu te comporta cu ea cum te comporți cu ele. Acestea sunt doar prietenele tale, ea este fata pe care o placi. Dacă vede că te comporți la fel, o să considere că asta faci cu toate și că nu o placi. Dacă ajungi să ieși cu ea și prietenele tale, oferă-i atenție, nu în modul exagerat, doar cât să își dea seama că o placi și că restu sunt doar amice.

5. Nu o sufoca :

      Dacă o placi, nu înseamnă că trebuie să o disperi cu mesajele. Oferă-i spațiul de care și tu ai nevoie, că altfel s-ar putea să creadă că ești prea stresant și să ajungi la seen sau la block. O poți căuta dar o poți lăsa și pe ea să te mai caute din când în când.


Ăsta a fost capitolul 2, sper că ajută cumva..

Cum să înțelegi cât de cât o fatăWhere stories live. Discover now