5: Există dragoste adevărată sau nu ?

12 0 0
                                    

     M-am gândit să mai schimb puțin și să răspund și la anumite întrebări care mi se par cât de cât relevante.

     Ok, deci, strict părerea mea : există, doar că e foarte greu să o găsești și să dureze. După mine, dacă două persoane se iubesc sau sunt menite să fie împreună, o să se găsească oricând, indiferent de cât timp o să dureze. Poți da de persoana care îți este menită și să nu realizezi asta sau să nu fie timpul potrivit pentru voi doi. Poate trece timpul și o să vă regăsiți, și o să fie momentul vostru, când sunteți schimbați și când puteți sta împreună și vă meritați. Cred că atunci când dai de persoana potrivită, treci peste toate obstacolele pe care le întâmpini, nu zic acum că ierți orice, dar peste certuri și lucruri minore, treci, pentru că știi că aceea este persoana ta.

     Cred totodată că vei ști când apare dragostea adevărată pentru că vei fi îndrăgostit/ă până peste cap, bine, asta se poate întâmpla și cu o persoană care crezi că îți este menită, dar realizezi mai târziu că te-ai înșelat în privința ei. Cred că această dragoste adevărată te face să vezi lucrurile din total alte perspective și asta ajută, de cele mai multe ori. Te face să vezi viața din alte unghiuri, să cauți răspunsuri la anumite întrebări pe care le ai sau le aveai. Acest tip de dragoste se întâlnește rar și trebuie să știi să profiți, dar nu la modul nașpa. Să profiți la modul să nu pierzi persoana respectivă din cine știe ce motive.

      Mereu o să cred că există dragostea adevărată și că atât eu, cât și restu vom avea parte de ea, dacă nu avem deja.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 05, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cum să înțelegi cât de cât o fatăWhere stories live. Discover now