Part 1

463 16 5
                                    

ZAYN POV

Lanet olsun!! Ailemle kar tatiline gitmek istemiyorum! Zaten sabah kalkar kalkmaz onların yüzünü görüyorum hayır yani ne gerek var ki birlikte artıdan vakit geçirmeye!! "Fransa yolcuları kalmasın!!" Sonunda tanrım bunu hiç duymıcam sanmıştım!! -Uçağa doğru yöneldiö, arkamdan annemin bana seslendiğini duyuyordum ama takmadım zaten gelicekler yani neden yan yana oturalım ki- Saçmaydı.

tel gerçekten müthiş, dostuğmm burda herşey var tanrım bu buzlu bademler harika bir ara götüme sokmalıyım aD:asD:SA:DAsd: herneyse şurda durn tuhaf bir kadın var ama anlamış değilim ne yaptığını en iyisi gidip biraz terbiyeli konuşmak "Merhaba" dememle kadının zıplaması bir oldu "GÖRÜYORUMMMM, GÖRÜYORUMMM" tanrım kadın delirmiş en iyisi sonra gelmek!! sonra kadın bir anda normale döndü ve dedi ki "bekle!" çok ilginç saD:ASd:AS:dad: kadına döndüm ve kadın bana "ben bir falcıyım müşteri çekmek için arada bir böyle yaparım" didi bence müşteri kaçırmak için yapmalı Daha başarılı olur!

kadın beni yanına çağırdı ve dedi ki"bugün senin için çok özel olcak" iailemle birlikteyim ne kadar özel olabilirse -,- "Odanda bi ayı görüceksin" babamdır o yaa "botunun sol teklerini yanına aldığını fark ediceksin" bak seğnn "vee hayatının aşkı ile karşılaşıcaksın"

owowoowowo bekle orda ihtiyar ben aşka inanmıyorum "inanıcaksın, aşk senin iç,ndeğğ" Ben gidiyorum "gözlerini 4 aç çünkü aşk kapını çalıcak" Hiç zannetmiyorum!!

Arkamı dönüp gitmem ile bir kızla çarpışmam bir oldu. Kız mavi gözlü makyaj yapan bi fahişeydi ama hoşlanmıştım saçları beyazdı yaşlı teyze gibiydi ama ben mal olduğum için hoşlandım!! Herneyse kız bana adının Perrie olduğunu söyledi. Bir kız için güzel bir isim ve tatlıydı!! Çok hoşlanmıştım ama ben aptalım bir kıza güven olmaz kıza güven olmaz!! Güzelliğiyle beni alt edemez! Aşk diye birşey yok ki

Perri'yi pek takmadan yoluma devam ettim odama girdim hemen, odamda ayı kostümlü bir adam çıktı! Falcının ilk dediği çıkmıştı!! TANRIM yok hayır, AŞK YOKTUR!! Neyse annemle kaymaya gidicez ve botlarımı aldım hadi ama dostum kamera şakası falan olsa gerek ikiside sol mu???????? Yapma ama -,- Falcı haklıdır belki, ama hayır kızlara güvenme Zayn! Kaymak için indim ve bir anda kafama bir kartopu yedim!! Atan kız hemen özür diledi!! Kızın adı Rebecca'ymş! Çok sevimli biri, ince sesli, kahverengi gözlü ve kıvırcık saçlı tanrım ona bakmaktan gözlerimi almıyorum!! AŞK YOK ZAYN1 Ordan hemen uzaklaştım!!!!

Dışarı çıktım ve birkaç kişi yarış yapıomuş beni de çağırdılar bu konuda çok iyiyim hayır diyemedim.yarışa başladık, 4 kişiydik, herkez birbirinin önüne geçmeye çalıştı ama ben en öndeydim tam yarışı kazanıcakken çocuklardan birinin ağaca girme sesini duydum hemen durdum ve arkamı dönüp ona baktım. Kimse çocuğa dönüp bakmadı, çocuk ağaca girmişti tanrım çok kötüydü hemen yanına gidip baktım. Aman allahım dedim kendi kendime çocuk gerçektende çok tatlı. Onu uyandırmaya çalıştım hemen ama ses vermedi zar zor nefes alıodu. Önüme geçen çocuklara seslendim ama çocuklar gülüp "bırak da ölsün" dediler. Çok sinirlernmiştim hemen onu kucağıma alıp dağdan yukarı çıkmaya çalıştım.

Tanrım çocuk çok masumdu uyurken. İçimde bişeyin kabardığını hissettim daha önce hiç yaşamadığım bişi ama bu neydi, aşk???? hayır hayr olamaz aşk olamaz yani bemn düzüm.. Bi saniye kızlara güven olmaz, bırakır giderler ama erkekler,,, Ama bunun bir önemi yok ki çocuk çok yakışıklı kesin bir sevgilisi vardır. Eminim vardır.. Benden hoşlnmaz hm düzdür bence. Herneyse kanaması çok hemen birilerini bulmaya çalıştım babamı gördüm hemen arabaya koyup hastaneye götürdük onu.Bütün araba yolculuğu boyunca onu izledim!! Tanrım çok sevimli bi çocuk bu Ona bakmadan duramadım.Ama eğer bu çocuğa bişi olursa, hayır hayır olmamalı!! OLAMAZ! Bana böyle hissettiren bi çocuk gidemez.. Babama acele etmesini söledim babam "elimden geleni yapıyorum" dedi lanet olsun yeterli değil bu yeterli değillll Hastaneye vardık babam hemen bi sedye çağırdı Onu ben kucaüımda bindirdim sedyede hafif gözlerini açmaya çalıştı. Bana doğru yeltendi ama kouşamadı ve hemen gözlerini kapattı

Onun muanesinin bitmesini bekledim. Doktor çıktı ve "arkdaşınızın ciddi bir problemi yok herşey normal gözüküor" dedi ve onu der demez içim rahatlamıştı. Bavam "bu çocuğu tanıyor musun?" diye sordu. Hayır tanımıyorum diyemezdim.. Neden bu kadar önemsediğimi sorardı ve cevap veremezdim çünkü bnmde bilmiorum bende "evet" dedim tanıdığımı söyledim. Bana inanmıcak hali yoktu. Aynı doktor gelip arkadaşınızı görebilirsiniz dedi. Hemen atladım ama babama durmasını söyledim eğer benimle gelirse çocukla tanışmadığımı anlar bende özel bişiler konuşucağımnızı söledim ve bana izin verdi içeri girdim. Çocuğa döndüm ve hemen gözlerine dikkat kesildim. Tanrım o gözler, o mavi gözler... KESKİN ÇİVİ GİBİ BAKIŞLAR.. dilim tutuldu. "Kahramanımm??" "Şey ben, Zayn.. Zayn Malik" dedim ama gözlerine bakmaya devam ediyordum.

"Zayn ilginç bir isim, demek kahramanımın adı Zayn" dedi. Tanrım, bu çocuk gerçek mi? Yani ben rüyadayım, bu olamaz bu kadar mükemmel bi çocuk. "senin adın ne?" diye sordum yutkunarak. "Benim adım Louis, Louis Tomlinson. Senin gibi ilginç ve özel değil ama idare eder sanırım..." "SEN NASIL BİŞİYSİN" dedim bir anda ağzımdan kaçırmıştım durduramadım kendimi. "Bir hata mı yaptım?" "Hayır hayır şey ben özür dilerim öyle demek istemedim yani, bunu yaşanmamış sayabilir miyiz?" dedim tanrım çok utanç verici. "Şey sanırım kahramanım için bunu yapabiliriz hem noldu ki hatırlamıyorum *piç simayl*"" Hemen sevimli bir gülümseme attım oda bana attı. "Şey ailen nerde, aramamı ister misin?" Diye sordum. Bir anda boynunu büktü ve gözleri doldu, "Benim ailem yok yani var ama öz değiller. Ben yetimhanede büyüdüm şimdi.. şeyy... benn." Üzüldüğünü farkl ettim . "Tamam şey sorun değil anlatmak zorunda değilsin, çok özür dilerim." dedim tanrım ailesi olmayan çocuğa ilen nerde dedim berbat bi başlangıç.. Bir anda telefonum çaldı. Annemdi arayan. "Afedersin buna bakmam lazım diyip dışarı çıktım. Annemle konuştuktan sonra içeri girdim. Ve Louis nefes alamıyordu, çırpınıyordu kendi kendine hemen doktorları çağırdım, tanrım hayır o...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Beginning(Zouis Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin