don't force me!!

481 17 7
                                    

"Apa?! Eomma dah gila ke? Sampai hati eomma buat unmi macam ni?! "

-yoonmin ataupun lebih dikenali sebagai park yoonmin. Unmi adalah nama manja nya dirumah. Dia baru sahaja berumur 16 tahun tetapi dipaksa oleh eomma nya untuk berkahwin dengan lelaki yg dia langsung xkenal. -

"Eomma buat semua ni untuk unmi. Eomma tak kesah eomma dengan appa akan tetap kan majlis perkahwinan korang berdua. Fullstop! "Berang mrs. Park dengan anak gadisnya. Susah untuk mendengar kata orang tua. Orang suruh kahwin bukan nya suruh keluar dari rumah and then merempat dekat tepi jalan.

"Eomma yoonmin taknak kahwin eomma please.. "Rayu yoonmin tetapi tidak dihiraukan oleh eomma dan appa nya.

"Appa... Appa... Appa unmi taknak kahwin appa.. Jebal-yo"yoonmin menangis sambil mengoncang tangan appa nya.

"Maafkan appa unmi. Appa dgn eomma dah setuju nak kahwin kan kamu dengan anak kawan appa" Kata mr. Park dengan muka redupnya kerana kesian dengan anak gadisnya yang kena paksa kahwin dengan orang yang tak dikenali nya.

"Sampai hati appa.. Hiks.. Hiks.. Hiks." tangis yoonmin semakin kuat.

"Dah! Eomma takkan tarik balik kata ii eomma. Jadi sama ada nak ke xnak unmi kena kahwin dengan anak kawan appa dengan eomma!! Paham?!! "Jeritan mrs. Park membuat yoonmin tersentak.

"Don't force me if that something i hate!!! " Dengan kemarahan yang yoonmin kumpul dari tadi yoonmin beranikan diri untuk menjerit kemarahan. Kerana hanya menjerit sahaja boleh melegakan diri dia.

stay with me(s.coups svt)ffsvtWhere stories live. Discover now