Seperti biasa, yoonmin akan melakukan kerja ii dirumah dan di sekolah. Sudah semestinya dia akan penat. Tapi dia tetap gagahkan diri untuk melaksanakan tugasannye kerana itu adalah salah satu tanggungjawabnya.
Memandangkan hari ini hari sabtu, yoonmin dengan bersusah payah untuk mengemas rumah.
"Huh~asallah rumah ni besar sgt? Dia ni pun satu. Agak ii lah nak buat parti pun. Kata parti kecik ii je rupa ii nye besar bagai nak runtuh rumah ni. Aku jugak yg penat. Asal tak upah je pembantu rumah. Kan senang. Ade jugak yang kena cepuk aku nanti"rungut gadis itu. Sudahlah semalam dia tak dpt buat homework sebab rumahnya yang bising sebab parti suami nya semalam.
"Bawak 12 orang pergi parti tapi macam beribu ribu orang je dalam rumah ni"sambung yoonmin.
Mane taknye penat. Rumah dia bersepah dah macam tempat pelupusan sampah dah.. Ishh³ tak patut xpatut. Parti lelakilah kan. Kalau parti liar memang dah lama kena sule oleh yoonmin tu agaknya.
Sedang asyik dia mengemas tiba ii ada seseorang menekan loceng rumahnya.
ATINGTONGG!!!! ATINGTONGG!!!!
"Amboi.. Mahu pecah loceng rumah aku kalau ditekan camtu. Memang nak kena sule ni" cepat ii yoonmin bangun sempat jugak gadis itu mencarut kerana semakin lama semakin laju dan kuat bunyi loceng rumah nya berbunyi.
"Ye! Kejap! "
Sampai sahaja di muka pintu, cepat ii yoonmin membuka pintu. Seusai dia membuka pintu tiba terasa tamparan hangat singgah di pipi yoonmin.
YOU ARE READING
stay with me(s.coups svt)ffsvt
Fanfictionseorang gadis yang berusia 16 tahun terpaksa berkahwin dengan lelaki yang sudah berkarier dan boleh mendapat kebahagiaan sendiri. maka bermulalah kisah antara 2 sejoli ini. hehehe