married time?😣

278 14 0
                                    

Esok yoonmin dan seungcheol akan bernikah. Mereka akan membina rumah tangga mereka sendiri. Mereka akan cuba untuk menyayangi antara satu sama lain. Tapi tak bagi yoonmin... Dia sudah pun mensahut cabaran eommanya supaya dia tidak akan mencintai seungcheol walau macam mana pun. Kalau dia jatuh cinta dengan seungcheol pun dia xkan menonjolkan perasaan sukanya pada seungcheol. 😒(asal ayat author terlalu keling sgt eh?)

-flashback-

<dirumah yoonmin>

"Unmi! "Panggil mrs. Park kepada anak gadisnya.

"Ye eomma? "Sahut yoonmin dengan tangan nya ligat menaip sesuatu.

"Turun kejap.. Ni seungcheol dengan family datang ni! "Kata mrs. Park dari bawah.

"Kejap!!!! "Jerit yoonmin dan masih lagi jarinya menari diatas keyboard telefon nya.

"Andddd... Publish! Yess! Akhirnya siap juak aku punya cerita dalam wattpad.. Ahakzz!! "Bersorak sakannya bila ceritanya sudah habis siap oleh dirinya dan akal fikiran nya sendiri. Sehinggakan dia hampir terlupa yang seungcheol dan family tengah menunggu dia tapi dia still memberuk dalam bilik. (Pray for her pliss)

"Eh. Haahla.. Eomma panggil aku tadi. "Lalu yoonmin tukar baju kepada baju lengan panjang kerana dia lebih biasa pakai baju lengan panjang bila berjumpa dengan orang.

"Say the name! "Kata yoonmin lalu ketawa seorang diri. Mana xnye dia ckp say the name.. Tu kan dari gp seventeen😊and yes yoonmin adalah carats!!! 🐼

Tanpa membuang masa yoonmin pun turun kebawah dan terpampanglah wajah seungcheol and the family(author igt nk letak geng tadi tpi xjadi hehe xD)

stay with me(s.coups svt)ffsvtWhere stories live. Discover now