2. Bölüm
Sigaramdan bir nefes daha aldıktan sonra ayağımla o küçük ateşi söndürdüm. Sigara her ne kadar başımı ağrıtsa da karşı koyamıyordum işte. Oturduğum banktan kalktım ve eve doğru yürümeye başladım.
Eve girdiğimde mutfağa koşturarak limonata şişesini büyük bardağıma boşalttım ve odama doğru ilerledim. Odama girdiğimde siyah deri ceketimi bir kenara fırlatıp limonatamı içmeye başladım. Bitirdikten sonra pijamalarımı giydim. Yatağıma ulaştıktan sonra çarşafın altına girdim ve sağa dönerek her zaman ki gibi Batu’yu düşünmeye başladım.Beni bu hale getirdiği geceyi…
--------------2 YIL ÖNCE----------------
Batu’nun bana daha önceden verdiği anahtarı kullanarak eve sessizce girdim. Büyük ihtimal o uyuyordu ve ben ona sürpriz yapmak istiyordum. Yatak odasına doğru sessizce ilerlerken bir inleme duydum.İçimi kaplayan boşluk hissini yoksayarak ilerlemeye devam ettim. Kapıyı yavaş ve sessizce araladığımda Beste üzerinde siyah dantelli bir sütyenle ve altında minicik şortuyla Batu’nun yanağını ısırıyor arada da dudaklarına küçük buseler bırakıyordu.Batu'ysa onun şortunun düğmesini açmaya çalışıyordu.Ben büyük bir hayal kırıklığıyla onları izliyordum. Batu şort konusunda başarılı olunca bir çırpıda Besteyi altına aldı ve boynunu öpmeye başladı. Yanağımdaki küçük damlayla irkildim ve ağladığımı fark ettim. “Yeter !” Diye bağırdığımda ikisininde başları bana çevrildi.İkisinin de gözlerinden şaşkınlık okunuyordu. Beste hemen kendini düzeltip zafer kazanmışçasına gülümsedi.
Koşarak evden çıktım ve arabama doğru ilerledim. Var gücümle gaza bastım ve nereye gittiğini bile bilmediğim bir yola doğru hızla ilerledim. Arkamdan hızla Batu’nun arabasını gördüğümde gaza daha fazla bastım. Bâyâ hızlı gidiyordum ama Batu’nun arabası benden fazlaca hızlıydı. Bir süre sonra aynı hizadaydık.Biraz daha hızlanarak önümü kesti. Bende hızla arabadan indim ve koşarak geriye doğru kaçmaya başladım.Hızla koşarak beni yakaladı ve kolumdan sertçe tutarak kendine döndürdü.
“Merve bak be…”
“Git buradan !”
“Dinle beni lütfen”
“Ne zırvalayacaksın hormonlarına mı karşı koyamadın ?Yine mi ?”Gözümden akan yaşları elimin tersiyle silip devam ettim. “Buna alıştım ama Bestey’le yapman, bu da mı hormonların ? Sana güvendim ben deli gibi sevdim seni aptal ! Her şeyini biliyordum ama yine de sana güvenmek seni sevmek istedim…Senin yaptığına bak ! Hâlâ inana…”Dudaklarını dudaklarıma bastırarak beni susturdu.Ama hayır,bu sefer izin vermeyecektim ! Onu hızla ittirerek var gücümle tokat attım. Tekrar hızlıca koşmaya başladım.Bir süre sonra durdum ve arkama baktım gitmişti,beni böylece bırakıp gitmişti ! Adım kadar emindi ki Bestey’le işine devam etmeye gitmişti ! Koşarak arabama doğru ilerledim. Ve Melisa’ya beni buradan götürmesi için kısa bir mesaj attım.
-ŞİMDİKİ ZAMAN
Bunları düşünürken gözlerim dolmuştu. Gözlerimi kapayıp açarak gözyaşlarımın akmasına izin verdim. Telefonumun arama sesini duyduğumda elime alıp kimin aradığına baktım. Gözyaşlarımı silip aramayı cevapladım.
“Efendim ?” Sesim istemesem de ağlamaklı çıkmıştı.
“Merve sen ağlıyor musun ?”
“Hayır.”
“Doğruyu söyle bana!”
“Kapatıyorum.”
“Dur dur ! Yarın 11’de hazır ol ayrıca o Batu’yu da anlamadım sanma” Dostluk bu olmalıydı…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Kız
Teen FictionÜniversite ikinci sınıf öğrencisi olan, deli dolu ve biraz da çapkın bir kızın hikâyesi...