Szeptember 9.-e kedd
Sziasztok Rentai Renáta vagyok, 15 éves. Még egy kicsit mesélek magamról aztán megyek suliban mert el fogok késni már az első napon.Tehát a bátyuskám aki már 23 éves,vele éltem Californiában, Los - Angelesben.A szüleim sajnos már nem élnek, így lakom most az én eggyetlen nagyszüleimmel.Azért nem voltam gólyatáborban mert a bátyám miután elköltözök megigértem,visszajövök hozzá.És ez elhúzódott idáig.NaDe térjünk rá a mai napra.
Reggel felkeltem és fogatmostam.Azután pedig felöltöztem meg tettem fel egy kevés sminket
Majd,felkaptam a táskám és indultam is.Gördeszkával gurultam egészen a suliig.Ott figyelemre sem méltattam a bámuló szempárokat.Bemendtem a suliba.Kár volt.-Rentai kisasszony azonnal idejön!-üvöltötte egy idősebbnek tűnő nő.Meglöktem magam és odagurultam.
-Tudja hogy az iskola területén tilos a testsékszer?Na és persze a gördeszkázás! És ez az öltözet! Elszáll az agyam!
Miután végighallgattam a kiosztást,egy röhögő kisebb csoport jött.Köztük az osztályban lévő eddigi legjobb spanom Ricsi.Úgytünt Ricsi is észrevett mivel odamondott a haverjainak valamit majd kettő srác gördeszkával a többi sétálva igyekezett velém.Csak egy bökkenő volt : ott álltam Máday néni előtt.Felszívta a levegőt majd kieresztette a hangját
-Antai-Kelemen és Pósa!Nem olvstátok a szabályzatot ?Tilos a gördeszka!És Pósa testékszer?Ez komoly fiam?És mi ez a hajkorona?Mi lehet még benne?Felmayer,és Matsuda!Azonnal tegyétek el a telefonotokat!Jó akkor az Iphont!Nagy Zsolt!Mi vagy te,ló ,hogy állva eszel?NEM,nem kérek!Na jól van 9B Rentaival az élen tűnjenek a szemem elől!
Én felálva a gördeszkámra gurultam a lépcsőig ott bevártam Ricsiéket.Utána pedig Ricsivel az élen sétáltunk fel a termünkhöz. Ez idő alatt végigmértem mindenkit.Elsőnek a bizonyos Antai-Kelement szúrtam ki.Szinte fekete haja van tökéletes arcvonásai, dús ajka és gyönyörű kék szeme.De mivel összekapcsolódott a tekintetünk inkáb átkaptam a tekintetem az izmát mutogató Zsoltira.Barna haja és barna szeme minden lányt levesz a lábáról csak engem nem.A következő a bizonyos Felmayer. Szőkésbarnás haja és fekete szeme van.Aztán Matsuda,aki Felmayer bajtársa a telefonozásban.Amúgy nagyon japános feje van.Az osztályba beérve levágtam magam Ricsi mellé és akkor a bizonyos Antai-Kelemen lépett oda.
-Ez az én helyem.-mondta lágy mégis parancsoló hangon.Ekkor védelmembe lépett Ricsi .
-Nemár C hagy ülljön itt Ren! Üllj be mögé!
Így hát C elindult ,s levágta magát mögém.
Alig telt bele néhány perc kezdetét vette az óra. Egy Haller Endre nevű csávó lesz az ofőnk.Miután mindenki bemutatkozott(C alias Cortez, Felmayer alias Dave, és Matsuda másnéven Macu)Előttem egy Virág nevű csaje üllt aki úgytünt Ricsi barátnője mert végigdumálták az összes órát.Van valami pszihopata Kinga aki amúgy szép de elég durván maximalista.Van még rajtuk kívül még két srác az egyik Zsák a másik meg Gábor Az ofőórát követően siettem haza mert kezdődött az edzésem.Elég durva de 15.00-kor kezdődött és héttre értem haza így sajnos nem tudtam beszerezni a dollgokat holnapra. Amúgy ezt táncoltuk:
De azért hogy ne legyek annyira szent hajnali háromig néztem a sorozatom.
Heló emberek ! Folytatás akkor várható ha már 5-en nézik a storyt!
YOU ARE READING
Csillagok közt-Szjg
Fanfiction-pár napja мég a ĸarjaιdвan нordozтál, мa мár ellöĸтél мagadтól. azt gondolтaм ennél тöввeт éreĸ neĸed. de вeláтoм тévedтeм. eввen az egyвen тévedтeм. мeg aĸarтaм neĸed adnι мιndenт нa нagyтad volna. ѕajnáloм de így neм тυdoĸ тöввeт adnι. Én нιѕzéĸ...