in suedia
*katia pov*
nu imi vine sa cred ca a trecut deja o saptamana. e atat de frumos aici nu as vrea sa ma mai intorc desi acolo sunt vali si tonny. da chiar ce mai fac
conversatie telefonica
buna vali
bunaa
ce faceti
bine m-am intalnit cu alex si sunt cu tonny alex ma iubeste si acum tonny s-a dus sa il bata pe alex
omg ce naspa
stiu, voi ce faceti?
bine toata saptamana am iesit cu felix si cred ca ma place fiindca aseara inainte sa plec m-a pupat pe obraz
si tu?
eu l-am imbratisat. o sa vorbesc cu el in seara asta
ok noroc pa
paacatinca intra in camera si zice cum a decurs totul cu gregore si ca o sa se mute aici cu el. sunt trista cand imi dau seama ca o sa o vad mai rar dar la urma urmei voi mai veni pe aici pe la felix.
in seara asta ies cu el si ii zic ca eu chiar il plac. imi recunoaste si el si ne sarutam. suntem oficial impreuna cel mai frumos lucru din viata mea. ne punem imediat problema distantei dintre noi iar el se ofera sa ma mut la el, avand destul loc in casa. refuz pentru ca nu pot renunta la viata din romania si trebuie sa termin facultatea.
urmatoarele doua saptamani sunt uimitoare. am stat cu el la el acasa, ne-am jucat impreuna si am filmat cu el un meme review care a fost genial. nu credeam ma pot distra atat de mult in viata mea. timpul trecea foarte repede si imi dau seama ca nu am nicio amintire. asa ca ultima zi dinainte de zbor am petrecut-o plimbandu-ma prin oras cu el si facandu-ne poze si filmari. despartirea a fost foarte trista dar urma sa ne vedem in august. ne conduce pe mine si pe erick la aeroport ne luam la revedere de la katinc si plecam.
in avion ii povestesc lui erick ce mi-a zis valentina despre tonny si alex iar el zice ca va rezolva lucrurile in bucuresti. nu stiu la ce se referea dar eram prea trista sa ma ingrinorez de asta acum. imi pun castile si ma uit la pozele si filmarile din ultima zi. erick isi bate joc de mine si zice ca sunt proasta ca sunt suparata ca am plecat si ca oricum mai venim. restul zborului vorbesc cu erick despre tot felul se lucruri iar cand ajungem la aeroport ne asteapta tonny cu masina.
-unde e vali? intreb eu
-unde crezi ? cu noul ei iubit..
-alex ? intreaba erick nervos
-da... zice tonny trist
-mama sa vezi ce fac zice erick
-stai linistit ca si eu m-am luat de el dar ea chiar il iubeste
-offff o sa voresc cu ea...zic eu
incepem sa ii povestim ce am facut in astea trei saptamani si ajungem acasa. ne chinuim sa urcam bagajele pe scari iar cand intram pe usa...
YOU ARE READING
happier
Adventurein cartea asta este vorba despre katia o fata care are 19 ani si isi intalneste iubirea adevarata intr-un necunoscut asta pana afla cine e