capitolul 17

14 0 0
                                    


era arian, fratele arianei. 

k- ce faci?

a- bn tu

k- bn curat

f- tu ce mai cauti aici?

a- am uitat sa  plec dar va pup ne mai vedem

f si k- bineee paaa puupp

 in ziua aceea eu si felix am vizitat tot bucurestiul, alaturi de el se simtea cu adevarat acasa acest oras. am mers in centru, am mers la mc romana, am mers in drumul taberei sa ii arat unde am copilarit. acolo dam de gregore. ma roaga sa il mai chem cand ies cu ariana pentru ca s-a indragostit cu adevarat. accept in numele iubirii. 

imi aduc brusc aminte de faina pe care mi-a dat-o rebbecca seara trecuta. 

cand ne intoarcem acasa facem briose si radem ascultam muzica. apoi stam in sufragerie si ne itam la un film in timp ce mancam. ma tine in brate cu o calcura pe care nu am mai simtit-o de seara trecuta cand mi-a f***t tony o palma. atata pasiune... atata dedicatie... e uimitor cand un sentimment arde atat de puternic in tine poti sa il transmiti cu atata acuratete.

am iesit la plimbare cu Arthur, cainele husky si ne-am plimbat pana seara tarziu. amm vorbit despre tot si toate. legatura dinte noi doi este una cereasca nu am mai simtit niciodata un sentiment atat de adevarat si de care sa fiu atat de siugura. fiecare gest al lui de la zambet pana la modul cum isi trosneste degetele cand e emotionat ma face sa simt iubirea din ce in ce ma puternic vazand ca el e atat de deschis in fata mea. ma indragostesc de el zilnicca si cand ar fi prima data. fiecare sarut se simte ca primul iar sentimentele astea vor dura o viata intreaga chiar daca felul cum le aratam de schimba de alungul anilor stiu ca in sufletul meu iubirea pentru el va fi la fel de puternica intr-un mod in care doar eu il simt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

happierWhere stories live. Discover now