capitolul 16

14 0 0
                                    


o vede pe ariana se duce si o saruta. love at first sight. catinc plange si il saruta pe Q. tonny vine la mine si imi fu*e o palma. ii dau un sut in cap si ma duc la felix. 

petrecerea este in toi. in boxe se aude tare CRBL - petre petrecere 

petrecem pana a doua zi dimineata. fiind sambata ne permitem sa ne trezim la o ora cu o idee mai tarziu decat in mod normal. asa nuiti in mod social ,, prieteneii mei,, dorm toti pe jos. pasesc cu atentie si migala printre ei asemenea unui soldat invingator printre trupurile camarazilor lui de pe front. tonny ridica capul, fiind primul care se trezeste. ii f*t un picior in gura. uneori doarme atat de linistit precum un inger parand singurul care poate aduce calm si pace planetei.

imi suna telefonul. 

vally tipa in urechea mea ,,where the bitches at???,,

,,we dont have no bitches,, ii raspund eu cu un suras pe fata mea.

cand toata lumea se trezeste le zic sa iasa in momentul asta din casa ca sunt nebuni la cap si mi-au stricat casa de retardati ce sunt.

toti pleaca cu tonny in urma. cand iese pe usa ma izbeste cu capul de perete si eu ii dau un pumn si il lovesc cu usa. ii zic ,, pa te pup,, / ,,te iubesc,, zice iar eu inchid usa.

ma duc in sufragerie si incep sa plang dar felix ma ajuta sa strang dezordinea.

pe scari se aude cineva



happierWhere stories live. Discover now