Az idegenek szemszöge ferdén lesznek.
Érkezés
Egy idegen űrhajó hatolt be a bolygó atmoszférájába.Vörös lángok mardosták a hajótestest, de az ki tartott. AZ UFO a Gizaipiramisoktól északra landolt. Láthatatlan volt, szabad szemel észrevehetetlen,radarok nem érzékelték. Csendbe érkezet és titokban. A fedélzeten egy volt mesterés volt tanítványa. Meg persze pár érdeklődő beavatott. Feladatukként kapták ahárom piramis felderítését a pár év múlva tartandó beavatásra. Meg persze, hogyfriss trófeákkal gyarapítsák az eddigieket.
Az iskola előtt egy csapat diák várakozott szüleik kíséretével. Várva a busz érkezését,ami a Ferihegyi repülőtérre szállítja őket. Utána pedig mehetnek a sivatagba.Egyiptomba. Meglátogatják Kheopsz fáraó sírhelyét. Meg ismerkednek az ottanikultúrával. Bár még korán volt az osztály így is hangoskodott. A tizennyolc főslétszámból kettő még hiányzott. Úgy ahogy a busz is. Nagy nehezen a késők ismegérkeztek. Amíg vártak a fiúk azzal hülyéskedtek, hogy a busz lerobbant vagy miértnem megyünk egy kamion hátújában. Végül a gépjármű is begurult. Felvéve a diáksereget. Lassan gördült ki a parkolóból, mint ha azt üzenné a szülőknek, hogyez az örök búcsú pillanata. Pár el hullajtott könnycsepp. Az út elég izgalmasantelt ki derült a ballagás menete. Sőt az egész csapat fel olvasta a szöveget ésmagában szurkolt az időnek. Meg persze annak, hogy az osztály idiótája fogjamár be. Magyarul az út izgalmasan telt. A reptér hatalmas volt telis teleérkező vagy induló emberekkel. A gépük úgy félóra múlva indul. A tanárnő el kísértea lányokat mosdóba. Míg a kísérő a fiukkal foglalkozott. Be csekolni egyszerűvolt és gyors. A repülés felét a diákok át aludták a másikat pedig egy más éstanáraik idegesítésével töltötték. Az Egyiptomi repülőtér sokkal nagyobb, minta magyar ezt első rá nézésre meg lehet állapítani. A táborhelyük a piramisoktólfél óra sétára volt. A szállás egy homokkőből épült 5-6 férő helyes házak.Külön zuhanyzó a lányoknak és külön a fiúknak. Az épületek belülről egy formák.Két vagy három emeletes ágy. Hozzájuk egy-egy szekrény. Egy asztal a szobaközepén, körülötte székek. Az ágyakkal egyforma számban. Miután a diákok elfoglalták szobáikat. Kisebb viták és összetűzések közepette. A főhősünk kineknevét még nem is merjük. Egy öt fős szobába kapott helyet két legjobbbarátjával és az osztály másik három elviselhető tagjával. Ezek után megkaptákaz ebédjüket és estig szabad foglalkozást tartottak. Délután 8 körül a lányokel szállingóztak fürdeni. A férfinép pedig csak kilenckor jutott el. Takarodókövetkezett. A lányok hamar le feküdtek és el aludtak, de a fiúkra folyton rákellet szólni. Sajnos a tanárok vesztettek. Mert miután úgy hiték, hogymindenki alszik ők is nyugovóra tértek. A fiúk fel kerekedtek és be kopogtattakminden szobába. A tanári szobák ki vételével és el csábították az ébren levőketmeg látogatni a piramist. Főhősünk vonakodva, de bele ment. Így mind a tizennyolcfő ki surrant a tábor területéről és elkezdték fel fedezni a környéket. Sokváltozatosság nem volt. Rengeteg homok, pár kaktusz, na meg azok a kicsi ésközepes állatok, amik ilyenkor indulnak meg élelem szerző körútjukra.
YOU ARE READING
Véres képzelet
Fiksi IlmiahEgy képzeletbeli lény ami mégse annyira titokzatos találkozik egy emberi lénnyel.