.

219 13 4
                                    

Nakon par sati stigli smo i do zadnjeg sata tjelesni postoji samo jedan razlog zašto ne volim tjelesni.

- Tea koliko ti je dugo trebalo za te pločice na tvome trbuhu?

Da djevojke iz mog razreda su ljubomorne na moj trbuh kada se presvlačim sve bulje u mene.

- A gle ljubav prema sportu učinila je svoje.

- A da ih barem ja imam. Tina iz mog razreda je rekla ljubomornim glasom da se možda manje glupira i više trenira uspjela bi i ona.

Ušla sam u dvoranu Klara i ja smo se isto, razgibale i odradile sve današnje vježbe.

Kada smo završile sa tjelesnim preobukla sam se i izašla iz škole sa Klarom.

- Evo Dominika. Rekla je Klara.

Svi pogledi bili su upereni prema njemu. Nas dvije smo ušle u auto.

- Bok braco!

- Ej sis, bok Klara jesi izdržala danas sa njom?

- Bok Dominik, a gle jedva, ali eto preživjela sam. Nasmijala se Klara koju sam vješto udarila laktom da prestane.

- Dominik Klara, Bruno, Roko i njegov rođak idu samnom u petak na utakmicu.

- Za kog navijate?

- Za Dinamo Isuse za kog drugog?

- Tako treba samo se nemojte potući kao prošle godine.

- A gle ako nas budu vrijeđali znaš kako će proći isipat ću im vodu na glavu.

- A nemoj se dati smesti dečki iz Hajduka su super.

- Ma oni su super Dominik pa upoznao si me sa njima sjećaš se, ali njihovi navijači se voli svađati isto kao i ja. Nasmijala sam se.

- Klara molim te pazi je u petak.

- Ništa ti ne brini ti samo pazi na gol i to je sve.

- A budem ne brini. Nasmiješio se.

Priča jedne tinejdžerke Where stories live. Discover now