Itt a nyár , a hátamat égeti a nap. Éppen várom , hogy a szüleim végre észre vegyék , hogy én már mennék is haza . Ugyan is egy strandon voltunk.. 16 éves vagyok de a tömeget iszonyatosan nem bírom. Mondhatni azt , hogy rosszul vagyok tőle . Viszont miközben én a hasamon feküdve egy bikiniben gyűlölködtem az embereken könyvet olvastam , néha néha kitekintettem a tömegre , hogy lássam mit is csinál a család többi tagja.. Észre is vettem , hogy egyedül is maradtam éreztem mintha senkit se érdekelne az ami velem van . De ez valójában így is volt . Olvasgattam is tovább a könyvet , hogy ne töprengjek többet ezen . Telt is az idő végre elindultunk haza. Beültem a kocsiba fülhallgató a fülemben ordítva a kedvenc depressziós zenémet, néztem ki az ablakon . A könnyeimmel küszködtem már ott is, de meg vártam még haza értünk. Be mentem a fekete szobámba és bebújtam a takarom alá sírva de nagy nehezen aludtam ugyan is létezni alig akartam abban a pillanatban és úgy éreztem jobb ha ezt kipihenem . Végül addig aludtam , hogy reggel meg hallottam , hogy csörög a telefonom . Éljen itt a szeptember eleje kezdődjön hát a móka . Mivel első nap a suliban ünnepélyesen ki kellett öltözni .. Hát fel öltöztem és kifáradtam a konyhába meg látva anyukámat aki készíti az én tízóraimat nyomtam egy puszit a homlokára de egy szót se szóltam csak hallgattam ahogy apuval beszélik , hogy mi lesz az ebéd itthon . Elvettem a kész tízóraimat és vissza mentem ,becsomagoltam a táskámba fel vettem a cipőmet és ki mentem az ajtón akkor is csak némán szó nélkül csak úgy eltűntem . Ismét a fülhallgató a fülemben hallgatom a zenei listám első zenéjét és csak sétálok az iskolába nézelődve ,ahogy az emberek párban járnak színes vagy éppen ünneplő ruhában én ott egyedül ünneplőben csak megyek és várom , hogy vége legyen . Egy valami miatt szeretem iskolába járni és az ő volt . Egy felettem járó srác fekete göndör haj , gyönyörű égszínkék szem, és egy remek ruházati stílus . De szóba se áll velem . Be érve az iskolába pont őt szúrtam ki . Fülem mögé raktam hajam elvörösödtem és csak mentem tovább nehogy észre vegye , hogy éppen őt nézem . Mivel barátaim nem voltak emiatt mindent egyedül csináltam . Le ment az ünnepség a csarnokba mindenkinek a saját termébe kellett mennie . Az enyém a 120-as volt. Mentem is . Nehogy valamelyik idegesítő év folyamtársam észre vegyen . Nem is vett . Leültem egy terem előtti padra várva az osztály főnököt és a többieket . Igen ők egyszerre jöttek én viszont utáltam őket . Oda értem majd délig elcsevegtünk a minden tanár kedvenc dolgáról a Házi Rendről . Be kell vallanom lehet ghoticus vagyok és néha ijesztő antiszociális de nem állok neki drogozni és szabályokat szegni.Inkább csöndben a szobámban írom a naplómat és zenét hallgatok . HA pedig nem a naplómat akkor a házimat írom ..vagy a verseimet. Titkolom , de végre ki kell írnom , hogy szinte az összes neki szól. Azt tervezem , hogy holnap bele dobom az egyiket a szekrényébe rá írva , hogy a "titkos hódoló".
Másnap reggelA reggeli rutin ugyan az , beértem is már az iskolába . Le ment 3 órám jött a nagy szünet... Meg keresetem a szekrényét és gondosan körbenéztem , hogy nem e lát valaki . Szerencsére senki sem látta bedobtam a verset és a levelet . Elmentem pár szekrénnyel arrébb , hogy lássam a reakciót.. Pár perc után meg láttam őt ahogy megy a szekrényéhez a haverjaival . Kinyitotta a szekrényt le esett a földre fel vette. El olvasta és fel nevettet . Ki nevettet , rám nézett . Észre vette , hogy könnyes szemekkel őt bámulom, majd elment mellettem a barátaival.. Még is mit hittem , hogy a leghelyesebb srác a suliban szoba állna egy olyan lánnyal mint én. Aztán vége lett a sulinak . Éppen indultam haza mikor szembe jött velem ő . Meg állított.
-Te írtad nekem a verset és a levelet?? kérdezte úgy mint akit tényleg érdekel a válaszLenéztem a földre a hajamat a fülem mögé tűrtem majd égszínkék szemeibe bele mélyedve válaszoltam
- Igen , én írtam
-Hát nagyon aranyos és köszönöm , hogy ezt írtad de nem illenénk össze .. Te a suli különce vagy én meg a legmenőbb srác
VOUS LISEZ
Elveszett egyed
NouvellesSziasztok , ez a novella egy tinilány életének jelentős része .. Fontos , hogy kitalált történet alapján íródott műalkotás