,,Momo? Jsi tady?" ozvalo se za mnou, když jsem stála před dveřmi profesora Birche. To byly dvě mé nejlepší kamarádky Vicky a Cloudy. ,,Ahoj holky!" vypískla jsem nadšeně a běžela je obejmout. ,,Čekala jsem tu na vás." usmála jsem se.
,,Tak už pojďme." popohnala nás Cloudy, když skončilo naše hromadné objetí. Otevřely jsme dveře vedoucí do laboratoře a vstoupily. ,,Pane profesore Birchi?" zeptala se Vicky do ticha. Byl tu až nezvyklý klid. ,,Jsme tady za rohem." ozval se nějaký klučičí hlas nazpět. Trochu jsme se tomu podivily.
,,Á, nové trenérky už přišly." přivítal nás mile profesor. Mě okamžitě zaujal ten kluk. Mohl být tak maximálně o dva roky stáří než já. ,,Zde jsou vaši pokémoni, stačí si jen vybrat." profesor ukázal na stolek se třemi pokébaly. Každý byl označen znakem typu pokémona. Seskupily jsme se okolo stolku a domlouvaly se, jakého pokémona si každá vezmeme.
,,Začni ty, Cloud." řekla jsem a sledovala ji. ,,Dobře, já si volím Torchica." vzala si do ruky svůj pokébal a vypustila ohnivého pokémona ven. Před námi se objevilo malé roztomilé oranžové kuřátko a Cloudy si k němu klekla. Začala ho hladit a různě se s ním mazlit. Torchic se po chvilce přidal. ,,Teď ty." ozvala se mile Vicky. Kývla jsem na souhlas a vzala si do ruky pokébal s Treeckem - travním pokémonem. Vyvolala jsem ho a pořádně si ho prohlédla. Vypadal roztomile.
,,Takže na mě zbyl Mudkip." usmála se Vicky a vzala si svůj pokébal. Také vyvolala svého prvního pokémona a pohladila ho po hlavičce. ,,Dámy, nyní vám dám vaše PokéDexy." promluvil profesor a něco hledal na svém stolku. ,,Tady to máte, pane profesore." ten kluk podal profesoru Birchovi malou krabičku s nějakými přístroji. ,,Děkuji Brende." poděkoval mu pan profesor a převzal si krabičku. Pak se otočil na nás.
,,Zde jsou pro vás tři PokéDexy. To jsou zařízení, která ví mnoho o pokémonech a poradí vám , když budete potřebovat pomoc ohledně všeho, co se pokémonů týká." vysvětlil a každé z nás podal jeden PokéDex. Já si ho schovala do batůžku a holky udělaly to samé.
,,A kdo je tohle?" zeptala jsme se nedůvěřivě. Toho kluka jsem ve městě Littleroot nikdy neviděla. ,,Tohle je Brendon. Před dvěmi roky dostal svého prvního pokémona a začal cestovat po Hoenn. Zápasy ho však omrzely a tak jen chytal pokémony. Předevčírem se vrátil zpět sem do města a přál by si cestovat s vámi." představil toho kluka pan profesor. ,,Ahoj, rád vás poznávám." představil se až moc sebejistě. Holky vypadaly, jakoby z něj byly celé paf, ale mě se mic nelíbil.
,,Přeji vám krásnou cestu." popřál nám vsem profesor Birch a na rozloučenou nám zamával. ,,Nashledanou!" zakřičeli jsme nazpět a vydali se za dobrodružstvím...
ČTEŠ
Momo, Vicky a Cloudy : Trenérky z Hoenn
FanfictionMomo, Vicky a Cloudy jsou největší kamarádky už od dětství. Všechny mají stejný sen - žít s pokémony. Momo si přeje stát se mistryní pokémonů, Vicky zase být nejlepší chovatelkou a Cloudy chce pochytat všechny pokémony z oblasti Hoenn. Splní se jim...