,,Takže dámy, jelikož jsem nejstarší, tak to tady povedu." zazubil se Brendon a čekal na naší reakci. ,,Tak to ani náhodou!" zakřičela jsem a zavrtěla hlavou. Brendon se zasmál a já ho propalovala pohledem. Holky se na něj koukaly jako na boha, což se mi samozřejmě nelíbilo. Co se jim na něm líbí?
,,Hele dámy, támhle máte Zigzagoona." oznámil nám Brend a ukázal na pokémona. ,,Ten bude můj." vykřikla jsme nadšeně. Dříve, než jsem s ním začala bojovat jsem vytáhla PokéDex. Namířila jsem ho na Zigzagoona. ,,Zigzagoon je pokémon normálního typu. Vyvíjí se v Linoone. Tento pokémon neustále cestuje a je velmi zvědavý. Vyznačuje se stopami, které dělá cikcak." řekl nám PokéDex a já se usmála. Toho chci!
,,Treecko, volím si tebe!" hodím svůj pokébal a Treecko se objeví před Zigzagoonem. ,,Treecko, použij Pound!" křikla jsem a on to udělal. Můj travní pokémon se trefil a Zigzagoon taky zaútočil. Bohužel se trefil taky. ,,Trecko, znovu použij Pound!" řekla jsem a viděla, že Zigzagoon už je trochu unavený. Treecko se netrefil a Zigzagoon utekl někam do křoví a ztratil se v lese. ,,Ach jo, to je škoda." povzdechla jsem si.
,,To nevadí, určitě ještě nějakého pokémona potkáme." řekla Cloudy. Šli jsme asi půl hodiny, než před nás skočila Wurmple. ,,Tu si chci chytit já!" vykřikla nadšeně Cloudy a vytáhla pokébal se svým Torchicem. ,,Torchicu, běž zápasit!" hodila pokébal a čekala, až se ohnivý pokémon objeví před Wurmplí. ,,Torchicu, použij Schratch." Oranžové kuřátko škráblo Wurmpli a ta mu útok oplatila. ,,Torchicu, znovu Scratch." křikla Cloudy, ale Wurmple se útoku vyhnul a použil String Shot. Wurmplovo vlákna chytila Torchica. ,,Ale ne." povzdechla si Cloudy, když si všimla, že se její ohnivý pokémon nemůže téměř hýbat. ,,Torchicu, zkus použít Scratch na ta vlákna!" poradila mu a Torchic to tak udělal.
,,Šikovný! Použij Growl!" řekla Cloudy a Torchic *roztomile zapípal. To trochu rozhodilo Wurmpli a toho Cloudy využila. Hodila po něm pokébal. Ten několikrát zablikal a když přestal, Cloudy věděla, že Wurmpli chytila. Šťastně se usmívala a zvedla pokébal do ruky. ,,Mám Wurmpli!" vykřikla a vyvolala ho, aby si Wurmpli mohla prohlédnout. ,,Jsi překrásný." usmála se na Wurmpli a pohladila ho.
Trochu smutně jsem se podívala na svoji kamarádku s novým pokémonem, ale pak ke mně přišel Brendon. ,,Šlo ti to, jen jsi prostě neměla štěstí." řekl a usmál se. Kývla jsem a úsměv mu oplatila. ,,Ještě než odejdeme ze stezky 101, tak si chytím dalšího pokémona!" slíbila jsem si a všichni jsme se vydali dál na cestu.
Omlouvám se, že kapitola je až dneska.
*netuším, jestli to ten útok doopravdy dělá, ale PokéDex i Bulbapedia mi řekli toto.
ČTEŠ
Momo, Vicky a Cloudy : Trenérky z Hoenn
FanfictionMomo, Vicky a Cloudy jsou největší kamarádky už od dětství. Všechny mají stejný sen - žít s pokémony. Momo si přeje stát se mistryní pokémonů, Vicky zase být nejlepší chovatelkou a Cloudy chce pochytat všechny pokémony z oblasti Hoenn. Splní se jim...