,,Asi si také zazápasím." usměje se Brendon, když se u nás objeví Zigzagoon. ,,Dustoxi, volím si tebe." vykřikl a hodil pokébal. Před Zigzagoonem se objevila fialovo-zelená můra. ,,Dustoxi, Confusion!" zakřičel Brend. Můra zaútočila, ale Zigzagoona nezmátla. Zigzagoon použil nejspíše Growl a vydal roztomilý zvuk. ,,Dustoxi, znovu Confusion!" řekl Brend a jeho můra ho poslechla. Zigzagoon po tomto útoku jen tak tak stál a proto se rozhodl pro útěk. ,,Byl celkem slabý." řekl Brendon, když zavolal Dustoxe zpátky do pokébalu.
Šli jsme ještě několik minut, než se ozval můj hladový žaludek. Zastavila jsem se, abych prohledala svůj batoh, ale nic jsem nenašla. ,,Nemáme něco k jídlu?" zeptala jsem se a zastavili se i ostatní. ,,Tady mám jablko a tatranku, tak snad ti to bude stačit." usmál se Brendon a podal mi jídlo. Poděkovala jsem mu a s radostí se zakousla do jablka. Nebyla jsem sama, kdo měl hlad, protože Cloudy si sedla a začala svačit toust. Posadila jsem se vedle ní. Pomalu jsem dojídala jablko a sledovala okolí. Brend a Vicky si už taky sedli, protože nechtěli, aby je bolely nohy.,,Hele, Wurmple!" zajásala Cloudy. ,,Já už jednu mám, tak ji zkus chytit ty." postrkovala mě směrem k pokémonovi. ,,Počkej, já nechci Wurmpli." protestovala jsem. ,,Já si jí kdyžtak chytím." řekla Vicky a zvedla se na nohy. ,,Mudkipe, volím si tebe!" vykřikla a hodila pokébal. Před červenou housenkou se objevil Vickyin vodní pokémon, ale nevypadal, že by s ní chtěl zazápasit. ,,Mudkipe, co se děje?" zeptala se ho Vicky, když si toho všimla. Mudkip jí něco řekl a pak popošel k Wurmpli. Ta se na něj podívala a taky udělala pár krůčků směrem k Mudkipovi.
,,Myslím, že Mudkip s Wurmplí nechce zápasit." poznamenal Brendon a já se musela plácnout rukou do čela. ,,To ti to došlo opravdu brzy." poznamenala jsem otráveně a dál sledovala Wurmpli a Mudkipa. Wurmple pak nakonec přišla až k Mudkipovi. Chvíli si povídali a pak housenka vyskočila nadšeně do vzduchu. Pak i s Mudkipem přiťapkala až k Vicky. ,,Tak ty sis našel kamaráda." usmála se Vicky a pohladila Wurmpli po hlavičce. Vytáhla volný pokébal a nastavila ho na Wurmpli, která neváhala a ťukla do něj. Nechala se do pokébalu vtáhnout a zůstala v něm.
,,Gratuluji k chycení Wurmple." usmála jsem se na Vicky. Jen mě trochu mrzelo, že já jsem si žádného pokémona zatím nechytila. Přála bych si Poochyenu nebo Zigzagoona, abych si je mohla vyvinout. ,,Tak jdeme dál." zavelel Brendon a vydali jsme se společně dál stezkou 101 do městečka Oldale..
Kapitola, která měla vyjít minulý čtvrtek :)
ČTEŠ
Momo, Vicky a Cloudy : Trenérky z Hoenn
FanfictionMomo, Vicky a Cloudy jsou největší kamarádky už od dětství. Všechny mají stejný sen - žít s pokémony. Momo si přeje stát se mistryní pokémonů, Vicky zase být nejlepší chovatelkou a Cloudy chce pochytat všechny pokémony z oblasti Hoenn. Splní se jim...