Listedeki filmlerin gösterim tarihleri değişebilir ya da erkene alınabilir. Üzücü ama tamamen iptal de edilebilirler.
Labirent : Ölümcül Kaçış
The Maze Runner , ülkemizden yayınlanan adıyla Ölümcül Kaçış , James Dashner’ın büyük perdeye uyarlanan filmlerinden. Hatta fragmanı bile yayınlanan filmin , vizyon tarihi yakın. Kitabı filmden önce okumak isteyenler, kitap Pegasus yayınlarından çıktı.
Filmin vizyon tarihi 19 Eylül 2014
Açlık Oyunları : Alaycı Kuş 1
Suzanne Collins’in Açlık Oyunları serisinin son kitabı Alaycı Kuş uyarlaması pek çok kişi tarafından çıkması beklenen uyarlamalardan biri. Bu filmin yayınlanmasından sonra Katniss’in yolculuğunun bitmesine sadece bir film kalacak.
Çıkış tarihi ise , 21 Kasım 2014 .
Hobbit : Beş Ordular Savaşı
Beklenen filmler demişken Hobbit’i es geçmek olmaz. Serinin son filmi Beş Ordular Savaşı 17 Aralık 2014′te vizyona girecek . Geçenlerde yayınlanan fragmanı bile izleme rekoru kırarken, yayına girdiğinde salonların dolacağını tahmin etmek yanlış olmaz.
Eğer Yaşarsam
Gayle Forman’ın ülkemizde de çıkan kitabı Eğer Yaşarsam çok sözü edilecek filmler arasında yer alacağa benziyor. Özellikle de baş rollerinde geçen yılın Kanlı Balo Kraliçesi Carrie’nin olduğunu düşünürsek. Film 19 Eylül 2014′te gösterime girecek.
Düşüş
Lauren Kate’in sevilen YA romanı da uyarlama kervanına katılanlardan ama film henüz çekim aşamasında. Başrollerini Addison Timlin, Jeremy Irvine, Harrison Gilbertson’ın paylaştığı filmden ( yazarımız sağ olsun) bir aç kare görebildik. Gösterim tarihi net olmasa da filmin 2015′te vizyona girmesi bekleniyor.
Frankenstein
Mry Shaelley’in Frankenstein’ı bünyesinde Daniel Radcliffe, James McAvoy, Jessica Brown Findlay gibi önemli isimleri barındıran büyük bütçeli filmlerden biri. 2 Ekim 2015′te vizyona girmesi bekleniyor.
Ormanın Kitabı
Rudyard Kipling’in ünlü çocuk kitabı Ormanın Kitabı’da beyaz perdede yerini alacak uyarlamalardan biri.
Scarlet Johansson, Idris Elba, Bill Murray projede yer alacak isimlerden.Gösterim tarihi 9 Ekim 2015.
Kağıttan Kentler
2015′te bir John Green uyarlaması daha izleyiciyi vurmaya hazırlanıyor. Aynı Yıldızın Altında’nın başarısından sonra Kağıttan Kentler’de 2015 31 Temmuz’da izleyici karşısına çıkacak.
The DUFF
Kody Keplinger’ın ülkemizde yayın hakları alınan The Duff kitabı da film yolunu tutanlardan. Zeki , atletik ve başarılı bir kız olan Bianca, grubunun en güzel kızı olmadığının farkındadır. Bunu okullundaki çocuklardan biri olan Wesley ona Designated, Ugly Fat Friend (DUFF – Çirkin Şişman Dost) demeden önce de biliyordur. Ya da biliyor mudur? Kızımız intikam için düşmanlarının en iyi arkadaşı olacağına söz verir. İntikam vakti yaklaşıyordur. Filmin gösterim tarihi 20 Şubat 2015. Oyuncular Bella Thorne, Mae Whitman, Allison Janney
Kuralsız
Uyumsuz’un başarısından sonra devam filmi için kolları sıvamışlardı. Ünlü oyuncular Theo James, Shailene Woodley, Kate Winslet’a yeni oyuncular eklenirken , gösterim tarihi 20 Mart 2015 olarak kararlaştırıldı.
Açlık Oyunları : Alaycı Kuş Bölüm 2
Alaycı Kuş’un ilk bölümünün yayınlanmasından sonra hayranlar bölüm iki için gün saymaya başlayacaklar. 20 Kasım 2015 ile bir efsaneye daha veda edeceğiz.
Peter Pan
J.M. Barrie’in Peter Pan’i Hugh Jackman, Rooney Mara, Amanda Seyfried gibi ünlü oyuncularla izleyicilerinin karşına çıkacak. Çıkış tarihi ise 17 Temmuz 2015.
YAPIM AŞAMASINDA OLANLAR, FİLM HAKKI ALINANLAR
2014 – 2015′te çekimleri başlanması gereken filmler. Henüz gösterim tarihleri yok ama film hakları şirketler tarafından alınmıştır.
Wicked Lovely / Lanetli Sevgili
– Uyarlaması: Wicked Lovely – Melissa MarrShiver / Ürperti
– Uyarlaması: Shiver – Maggie StiefvaterShadow and Bone / Gölge ve Kemik
– Uyarlaması: Shadow and Bone – Leigh BardugoThe Raven Boys / Kitabı henüz ülkemizde çıkmadı.
– Uyarlaması: The Raven Boys – Maggie StiefvaterMatched / Eşleşme
– Uyarlaması: Matched – Ally Condie
Incarceron
- Uyarlaması: Incarceron – Catherine FisherThe Night Circus / Gece Sirki
– Uyarlama: The Night Circus – Erin MorgensternUglies / Çirkinler
– Uyarlama: Uglies – Scott WesterfieldParanormalcy / Paranormal
– Uyarlama: Paranormalcy – Kiersten WhiteMiss Peregrine’s Home for Peculiar Children / Bayan Peregrine’nin Tuhaf Çocukları – 2016 ‘da Gösterime Girmesi Bekleniyor.
– Uyarlama : Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children – Ransom Riggs
Oyuncu: Eva Green (Yönetmen Tim Burton olacak. )A Great and Terrible Beauty / Müthiş ve Korkunç Güzel
– Uyarlaması : A Great and Terrible Beauty – Libba Bray
The Scorpio Races / Yayın hakları alındı ama Henüz ülkemizde çıkmadı.
– Uyarlama: The Scorpio Races – Maggie StiefvaterWither / Henüz ülkemizde yayınlanmadı.
– Uyarlaması : Wither by Lauren DeStefanoThe Diviners / Henüz ülkemizde yayınlanmadı.
– Uyarlaması: The Diviners – Libba BrayDaughter of Smoke and Bone / Duman ve Kemiğin Kızı
– Uyarlaması: Daughter of Smoke and Bone by Laini Taylor(ALINTI- Dış Bağlantı bölümünden ulaşabilirsiniz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Önerileri
Novela JuvenilWattpad kitap önerileri DEĞİLDİR. Basılmış kitapları kapsamaktadır. ©Tüm Hakları Saklıdır.