Kitap adı: Kördüğüm
Yazarı: Calia Read
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa: 336
D&R Fiyat: 13,00 TL (%35 İNDİRİMLİ FİYATIDIR.)
---------------------------------------
Bir ay önce, akıl hastanesine yatırıldım. Dün, Lachlan ziyaretime geldi. Beni öptü ve aklımı kaçırmaya başladığımı söyledi. Saatler sonra Max düşüncelerimi işgal etti; deli olmadığımı ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattı. Birkaç dakika önce geçmişimi aydınlatmaya çalışarak gerçeklikten daha da uzaklaştım… Şimdi, herkes benim aklımı kaçırdığımı düşünüyor ama ben onun gerçek olduğunu ve ne gördüğümü biliyorum… Bana inanıyor musun?
"Seksi, gizemli ve etkileyici bir hikâye… Calia Read'in kelimeleri sizi esir edecek ve aklınızı başınızdan alacak!"
-Claire Contreras, There is No Light in Darkness'in Yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)✖
Kitabın bloglardaki yorumlarına baktım da; çoğu kişi aslında göz attığım tüm bloggerlar 5 puan vermiş bu kitaba ve yorumları da çok etkileyiciydi. Zaten kitap yeni çıktığı için fazlaca bakış açısı yok. Kitabın ilk çıkacağı haberi verildiğinde de almak için yanıp tutuşmuştum *-* Elimde upuzuun bir kitap listesi var, bakalım ne zaman sıra gelecek bu güzelliğe düşünmüyor değilim yani. Okulların kapanmasına da son bir hafta; tatil demek; kitap okumak demek; yorum yazmak demek. Evet! Kitap'Hane adlı çalışmamda, okuduğum kitapların yorumlarını yazacaktım güya öyle bir planım vardı. Ama bu sene hiç olmadığım kadar sıkıntıya girdim dersler açısından ve bilgisayara oturup buraya bile bölüm ekleyemedim, ki öyle güzel kitaplar çıktı ki. O kadar vahimdi yani. Ama -umutlu gülümseme- 15 tatilde, plan yapsam da uymayan ben bir karar verdim ve kendime şöyle bir yapılacaklar listesi hazırladım. *aslında yapacağına pek de inanmıyor* İşte, yani 15 tatilde Kitap'Hane'ye ve buraya bölümler eklemeye çalışacağım.
Ayrıca diğer bir konu da; Kitap Önerileri için özelden mesaj atanlar var, onlara buradan kocaman öpücükleerr ve ilginiz için teşekkürleerr :D Bir ara kaldırmayı düşünüyordum; bölüm ekleyemiyorum diye ama vazgeçtim ;) İşinize yaramasından da mutluyum diyeyim :D Yorumlarınızın bazılarına cevap veriyorum, vermediklerim görmüyor sanmasınlar, bazen peşpeşe vote verenler oluyor seviniyorum çünkü dediğim işinize yaramasından mutluyum :D Okuduğunuz kitaplardan önermek isteyenler yorumda veya özelden mesaj atabilirsiniz. Merakla bekliyor olacağıım :D
☞ Son olarak sizden ricam şu; buradan görüpte aldığınız kitap var mı ve memnun kaldınız mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Önerileri
Roman pour AdolescentsWattpad kitap önerileri DEĞİLDİR. Basılmış kitapları kapsamaktadır. ©Tüm Hakları Saklıdır.