Hei lume. Sunt Roxana, dar mi se zice si Roli. Am 17 ani . Locuiesc in New York singura . Sunt o fata cu note mari la scoala . Veți afla mai multe pe parcurs .
•
•
•
•
-Hai Roli odată , mișcate ! o aud pentru a treia oară pe Sara, prietena mea cea mai buna , strigându ma de jos.
-Stai nebuno ca nu imi găseam ochelarii.
-Ah Ok. Fără ei nu vezi sau ? zice ea chicotind.
-Ba da draga mea prietena , dar cum vrei sa il excit pe domul Harry , proful de mate , dacă nu cu privirile aruncate pe sub ochelari ? zic eu serioasă si după încep sa rad zgomotos .
Ea încă se uita la mine si nu zice nimic. Nu imi vine sa cred ca m a crezut .
-Fraiero , am zis la mișto . Nu sunt atât de disperata încât sa ma dau la profesori! zic si ma încalț .
Ea doar da din cap si zâmbește.
•
•
•
Ajungem la liceu si mergem spre clasa noastră . Intram si bineînțeles ca proful venise mai devreme . Si era chiar Harry . Salutam si mergem in banca noastră .
-Deci copii, azi vom face recapitulare pentru teza . Sa iasă la tabla Roxana ! Si se uita la mine zâmbind .
-Imi puteți spune Roli , proful ! zic si imi mușc buza venind spre tabla .
El mărește ochii si doar da din cap. Imi da un exercitiu si normal ca il fac destul de repede , fără nici o greșeala . Imi mulțumește si ma duc in banca .
Ora este pe sfârșite si imi zice sa rămân in clasa , ca vrea sa discutam ceva . Rămân in banca mea si ii privesc pe restul cum ies pe usa . După ultimul copil ieșit , el se duce si încuie usa. Deci , are chef de prosti . Ma ridic din banca si merg ușor spre catedra. El își dezleagă cravata si cureaua . Fix azi mi am ales sa ma îmbrac in fusta . Norocul lui .
-Ce voiați sa imi ziceți, profu'? Ma rezem cu maine de catedra si ma uit fix in ochii lui .
-Roli , îți arde de glume? Mie imi arde fiecare părticică din corp . Doamne fetițo , sa nu mai faci gestul ăla in timpul orei .
Zâmbesc si ma desfac ușor la cămașă . Sutienul roșu din dantela iese la iveală si il văd pe Harry aproape salivand. Imi desfac ușor si fermoarul fustei si o las sa cada , lenjeria de același model ca si sutienul făcând si el contact cu podeaua . Harry se ridica dintr-o data si ma apuca de picioare , urcându-ma pe catedra . Dorința din ochii lui se vede atât de rău , la fel ca si umflatura care se apasă pe zona mea intimă.
Ma săruta ușor pe buze , pe gât , ajunge la sâni, unde se joaca cu ei , la fel ca de fiecare data , excitându ma ușor. Se apleacă ușor si buzele lui fac contact cu punctul meu fierbinte . Un geamăt gutural iese din gura mea , apoi altele , încercând cu greu sa ma abțin.
-Harry.. zic ușor si acesta se uita la mine . Te rog ! atât a trebuit sa zic ca il văd cum își desface pantalonii si in mai puțin de 10 secunde deja am senzația de plin . Este atât de plăcut . Incepe sa se miște ușor , ma uit la el si ador sa ii observ fiecare mișcare a feței in timpul actului sexual . Gemetele lui care ma fac sa ma ud din ce in ce mai mult . Zâmbetele pe care mi le oferă , picăturile de transpirație care ii curg de pe frunte , pe nas , apoi pe abdomenul meu . Ma simt din ce in ce mai aproape de final , la fel si el , se apropie de mine si ma săruta puternic când amândoi ne dam drumul .
-Iubito sa nu uiti de pastila . zice el zâmbind.
-Nu Harry , nu uit . zâmbesc si ma dau jos , începând sa ma îmbrac .
-Mulțumesc Roli pentru partida asta ! zice si ma pupa pe frunte .
-Cu plăcere, Harry ! zâmbesc si ma aranjez . Dacă vrei , diseară vino pe la mine , oricum mereu sunt singura.
-Te anunț.
-Ok.
Ies din clasa si ma îndrept spre laboratorul de biologie . Intru si profa era acolo . Salut si bineînțeles ca nu putea sa se abțină sa nu zică ceva.
-De ce ai întârziat, Roxana ?
-Am fost oprită de domnul de mate sa imi explice ceva pentru teza.
-Ok. Ia loc.
•
•
•
Orele s au terminat si ma îndrept spre casa ușor . Intru la magazinul de la colț si imi iau o sticla de cola si o punga de napolitane . Plătesc si in câteva minute ajung acasă . Intru si Betty , cățelușa mea ,ma întâmpina vesela . Ii dau drumul prin curte sa se joace puțin , in timp ce intru sa imi fac un dus . Dupa ce termin , o bag pe Betty in casa, ii dau sa mănânce , apoi urcam amândouă sus.
Aproape de ora 9 jumătate primesc un mesaj de la Harry , zicând ca ajunge in 5 minute la mine . Cobor si deschid usa , ieșind puțin in curte cu Betty pana ajunge .
După câteva minute parchează mașina in fața si coboară îmbrăcat in pijamale ? Omul asta a venit direct din pat ? Zâmbesc si ma duc și ii deschid poarta .
-Buna Roli!zice si ma ia in brațe .
-Buna Harry!si ii intorc gestul .
-Pregătită de un maraton de filme ?
-Normal! zic si chicotesc .
Intram si mergem in camera mea , așezându-ne comod , cu laptopul in brațe ,sticla de suc între noi si uitându-ne la ,,The Nun".
-Harry , dacă vrei sa ne uitam la asta , clar rămâi cu mine peste noapte .
-Normal ca rămân Roli. zice si zâmbește .
Filmul este pe sfârșite si pot zice ca m a băgat in sperieți rău . Sunt in brațele lui Harry , care sincer , si el cred ca este speriat , dar vrea sa pară tare .Pe la 1 noaptea adormim îmbrățișați .
•
•
•
•