Am ajuns deja de 3 ore si tot ce am făcut a fost sa stau pe o canapea . Nu am băut decât suc , dar sincer ma tentează sa beau ceva tărie . Mie teama sa nu ma amețesc atât de rău încât sa ajung ca fetele de aici care tot ce fac e sa se frece de fiecare băiat . Harry al meu nu mai e . După 10 minute de când am ajuns a plecat cu câțiva prieteni in curte si cred ca sunt in piscina . Mai bine ma duc sa văd .
Ma ridic si plec spre usa care da in curtea din spate . Cum v am zis . Era in piscina cu mai mulți băieți . Ah mai bine ma retrag , nu am chef sa ma oblige sa intru , mai ales ca nu am costum de baie .
-Roli ! aud un strigat in spatele meu .
Rahat...
-Da Harry! Ce este ?zis cât de drăguț pot .
-Vino si tu . Oricum băieții pleacă. zice si le face semn la restul sa plece .
-Nu am costum de baie Harry!
-Nu contează ! Hai vino, te rog!
Accept intr un final . Imi dau rochia jos si pantofii , imi prind parul intr un coc si cobor ușor pe scara. Apa era destul de călduță .
-Esti mulțumit ? zic si zâmbesc .
-Foarte !zice Harry si ma ia in brațe . Ma bucur enorm ca ai venit cu mine surioara .
-Si eu . Dar m am cam plictisit ! zic si fac botic.
-Când ieșim hai sa ne distram pe cinste Roli. Hai sa bem , sa dansam , sa simțim cu adevărat petrecerea asta .
-Cum vrei tu Harry ! Dar nu ma mai lasă singura ! zic si las capul in jos .
-Promit ca nu te voi mai lasă singura niciodată surioara ! si ma pupa pe frunte .
Ii dau un pupic pe obraz si după începem sa ne bălăcim ca doi copii mici . După jumătate de ora , ma ajuta sa ies , ma șterg cu un prosop, apoi iese si el , făcând la fel ca si mine . Imi reiau rochia pe mine , la fel si el , apoi ma ia de mâna si mergem direct sper băutura . Am dat fiecare câte 3 shoturi si deja ma simt puțin amețită .
-Hai sa dansam! ma trage după el si mergem in centru grupului care dansa .
Încep sa ma mișc lasciv pe lângă el , in boxe răsunand melodia ,,Birthday sex" .
-Roli , iubito , cred ca nu vrei sa te fut aici ! zice răgușit la urechea mea .
-Nu aici Harry ! Dar nu refuz la mine acasă ! zic si il sărut pe buze ușor .
Rămâne surprins , la fel si eu sincer , dar băutura face ce vrea din mine acum.
Ma trage mai aproape de el , mai exact corpul meu era lipit de al lui , ma strânge ușor de fund , oferindu mi un sărut finuț pe gât .
-Harry, hai sa mergem , te rog ! Nu mai am chef de petrecere .
Acesta ma ia de mâna si pornim spre mașina ușor .
•
•
•
După 30 de minute ajungem acasă , amândoi fiind destul de excitați . Intrăm in casa si primul lucru pe care il face este sa ma lipească de perete si sa imi ofere un sărut plin de dorința . Sar la el in brațe , el prinzandu mi picioarele si urcam in camera mea. Ma lasă ușor pe pat si își da cămașă jos . Se năpustește asupra mea , ma săruta pe buze si încearcă sa imi dea rochia jos. Reușește si imi desface si sutienul . Pleacă ușor cu săruturi pe gât , apoi pe sâni , ajungând unde este cel mai important . Imi da lenjeria jos si acum incepe sa facă ceea ce se pricepe cel mai bine . Gemetele mele răsuna in toată camera, cred ca toată casa . Il văd cu își da pantaloni si boxerii jos , apoi se aseaza între picioarele mele si ma pătrunde ușor. Fuck , e atât de bine. Incepe cu mișcări incete , apoi din ce in ce mai rapizi . După ceva timp , se pune pe pat si ma lasă sa dețin controlul . Ma mișc destul de repede, privindu i fața atât de satisfacută . Capul dat pe spate , ochii închiși , gura între deschisă , imi conferă liniștea ca ce fac , fac bine .
-Roli , sunt aproape ! zice printr un geamăt .
-Si eu ! zic si ma mișc mai repede .
Amândoi ne dam drumul , eu lăsându ma ușor pe pieptul , încercând sa imi trag sufletul . Harry ma cuprinde intr o îmbrățișare si ma săruta pe cap.
-Esti minunata !
Rămânem asa ceva vreme , eu aproape adormind .
Ma pune ușor pe pat , invelindu ne cu pilota pufoasa .
-Noapte buna iubito !
-La fel si tie !