Sunt trezita de un miros plăcut de clătite . Ma dau jos din pat si merg in baie pentru a imi face mica rutina.
Cobor scările si rămân in dreptul ușii uitându ma la Harry care are doar o pereche de boxeri si un șorț pe el . Arată bine .
Deci sa va zic care e faza cu Harry . El este fratele meu vitreg . Dap , ați văzut bine . Părinții mei s au despărțit când eram mai mica si mama s a recăsătorit . Ea locuiește in România cu actualul soț . Harry este un tânăr de 22 de ani , care arată foarte bine . Asa ca am fost de comun acord sa facem dragoste . Il iubesc enorm , dar doar ca un frate . Ce se întâmpla in timpul sexului , rămâne acolo . Revenim .
-Neața frățioare!
-Neața surioara !si ma pupa pe frunte . Îți este foame? zice cu zâmbetul pe buze.
-De clătitele tale întotdeauna ! zis si chicotesc .
Doamne , omul asta face niște clătite divine . Ma pun la masa si Harry imi pune o farfurie plină cu clătite americane .
-Pofta buna , iubito !
-Mulțumesc! si zâmbesc .
Da , ați văzut bine . Imi zice asa pentru ca suntem foarte apropiați , dar nu ne am gândit niciodată la o relație . Nici nu imi doresc sa se schimbe ceva . Vreau ca totul sa fie asa cum este acum.
Termin si il pup pe obraz si fug sa ma pregătesc de liceu . Este ora 11 jumătate , la 1 intram .
-Ma duci si pe mine la liceu , nu?tip din capătul scărilor .
-Da Roli!
Intru si prima data imi fac un dus . După aceea ma machiez cu putin fond de ten , iluminator , rimel si un ruj roșu . Ma îmbrac cu o salopeta scurta si pe dedesubt un maieu negru . Imi iau tenesii negri si parul il prind intr o coada de cal. Cobor si Harry ma aștepta in sufragerie .
-Sunt gata! zic si ma pun in fața lui.
-Perfect. Vrei diseară sa mergi cu mine la o petrecere la un prieten acasă ?
-Normal ca merg ! zic si ii sar in brațe.
El ma prinde si ma învârte de câteva ori , apoi ma săruta pe obraz . Il strâng in brațe si aproape il las fără respiratie .
-Roli , ma omori. zise el cu greu .
-Scuze , scuze ! Nu am vrut . zic si ii dau drumul .
Ma da jos , imi iau ghiozdanul si pornim spre liceu . Eu sunt clasa a 11 , am uitat sa va zic .
•
•
•
Ajungem , coboram , ma pupa pe frunte si imi zice ca la 9 va fi la mine . Afirm si plec spre clasa mea . Acolo , Sara ma aștepta .
-Ce faci Roli ?
-Bine , tu?
-Bine . Auzi tu de ce ai venit cu profu' de mate ?
-Uite trebuie sa îți zic ceva! El este fratele meu vitreg!
-CE ?
-Da . Imi pare rău ca nu ti am zis pana acum, dar nu voiam sa se afle si sa creadă lumea ca iau note pe spatele lui sau ceva .
-Ok. Înțeleg . Ma bucur ca mi ai zis macar.zice si ma ia in brațe .
Ii întorc gestul si vedem ca intra profa de romană . După câteva minute ridic mâna sa ma asculte sa scap de grija . Bineînțeles ca am luat 10 . Abia a început anul , dar vreau sa stau liniștita după aceea .
•
•
•
Orele s au terminat si ma îndrept spre casa. Este ora 6 si jumătate si ajung intr un final acasă. Fac același lucru pe care il fac mereu , ii dau drumul lui Betty prin curte si eu ma îndrept spre baie sa imi fac un duș lung si relaxant . Umplu cada , pun mult spumant , niște petale de trandafir, ma dezbrac si intru , fiecare mușchi relaxându-se la contactul cu apa fierbinte . Stau asa aproape 45 de minute, încep sa imi spăl parul cu un șampon cu miros de cocos , la fel si corpul , apoi ies si ma îmbrac intr un halat care sa imi absoarbă toată apa de pe corp . Imi iau botoșeii cu unicorn si cobor pentru ai deschide usa lui Betty sa între , deoarece soarele deja începuse sa apună .
Este ora 7 si 20 si încep sa imi usuc parul , apoi sa il îndrept . La 8 fără 5 minute termin si ma gândesc ca machiaj sa imi fac . Aud telefonul ca suna si era nimeni altul decât Harry .
-Da Harry .
-Roli , pot sa vin la tine pana mergem ca m am plictisit acasă ?
-Normal ca poți . Ce întrebare e asta ?
-Ok, vin acum.
Închid telefonul si ma apuc de machiaj. Ma dau cu fond de ten , un fard argintiu cu puțin negru , imi pun gene false , ma dau cu un ruj vișiniu si sunt gata .
-Am ajuns ! il aud pe Harry de jos .
-Ti a luat ceva. zic si zâmbesc .
-Am fost sa îți iau asta. si imi întinde o punguța de cadou .
-Dar nu e ziua mea . zic si ma uit in punguța.
Era o rochie neagra , mulată , destul de scurta , cu decolteu si câteva pietricele pe lângă decolteu .
-Doamne , Harry , mulțumesc mult ! Dar nu trebuia ! zic si il iau in brațe strâns , sarutandu l pe obraz .
-Esti surioara mea mai mica, Roli, care imi oferă cele mai bune partide de dragoste ! zice si ma săruta pe frunte .
-Te ador frățioare ! zic si il mai strâng odată in brațe .
-Si eu ! il aud răspunzând din parul meu . Hai acum , îmbrăcate si sa mergem .
Imi dau jos halatul , imi iau lenjeria si sutienul , apoi rochia , care la naiba , imi vine perfect si bineînțeles pantofii negri cu toc .
-Arați minunat surioara !
-Mulțumesc ,Harry! si abia acum observ cum era îmbrăcat . Avea o cămașă alba deschisă la primi 3 nasturi , pantaloni negri , destul de mulați si o pereche de pantofi tot negri. Frate , chiar arată bine . Ma mândresc ca e fratele meu .
Ma ia de mama si coboram , încuie usa si urcam in Range Roverul său negru .
După 20 de minute ajungem la petrecere . Muzica bubuia de răsuna tot cartierul , o mulțime de tineri erau peste tot , dar nimeni cunoscut . Super . Sper măcar sa nu ma pierd de Harry .