❤Rozdział 3❤

202 11 9
                                    

Co ja robię ze swoim życiem...
************************************
Zamrugalam. Mój mózg wykonał restart. Nic mi to nie pomogło, dalej miałam ciemność przed oczami. Okej, spróbuję otworzyć oczy.(WTF jak ona mruga to nie wiem xd)  Ok. Za



3




2




1



Otworzyłam. Zajebiście ciemno. Spróbowałam wstać. Ok, pierwszy sukces. Teraz się ładnie obejrzymy... Nie jest tak źle. Biała koszulka z różowym serduszkiem, białe dżinsy. Różowe trampki do kompletu. Coś mi tam machalo pomiędzy nogami, próba pierwsza zlapania nieudana. Próba druga udana! Mam!..... ogon.
Mam kurna ogon. A teraz pytanie filozoficzne- czy człowiek może dostać nagle ogona? Nie! To dlaczego ja go mam!?

Byłam zdezorientowana. Co tu się odjaniepawla!?

Dobra, ogon jest... biały, z różowa końcówką. Super. A ja jestem... gdzie ja tak wogole jestem? Pamiętam nóż  (tak, to był noz) Vincentego we Freddy Fazbear's, a potem.... już nic.

Zaraz, to ja żyję? Jak!? A zresztą... ważne, gdzie się znajduje. Byłam w pokoju z różnymi częściami robotów. Szybko zlokalizowałam drzwi. Wybieglam, na korytarz. Bieglam, nieważne gdzie, nieważne dokąd. Byleby biec.

Wpadłam do pierwszego lepszego pokoju, do kąta, i schował twarz w nogach. Jak bieglam, chyba kogoś minęłam . A może nie...

- Hej, wszystko ok?

Podniosłam głowę. Stał nademną chłopak o blond włosach, ze złota koszulką i żółtymi oczami (spodnie dajcie jakie chcecie). Szybko skłamałam.

- Tak, em... sorry, że tak wbiłam. Myślałam, z e nikogo tu nie ma.

Spojrzałam się niepewnie na niego. Ten jednak niezmiennie się uśmiechał.

- Nie ma sprawy, serio. Nigdy wcześniej cie nie widziałem.

- A tak, teraz się tu.... obudziłam.

Po chuj mu mówiłam prawdę! Przecież nawet go nie znam!

Jego wyraz twarzy się zmienił.

- Obudzilas?

Spojrzałam niepewnie.

- Tak...

- Chodź ze mną.
************************************
Aaaaaa! Polsat!
Mam nadzieję, że się podoba!
Taki maraton mam świąteczny xd. Cieszcie się. Chyba, chyba... zaraz zasne. Z nudów na świecie w nocy. Komentujcie, to wspiera i motywuje!

Two Life| FNaFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz