Hayalimdeki erkek :)

214 2 4
                                    

Öncelikle merhaba :)

Bu siteye yeni katılıyorum bir iki hikayelerimden bahsetmek istiyorum :)

Hayalimdeki erkek :)

Ben selma bundan 4 sene önce evlendim fakat görücü usulü , kocam aslında benim sevdigim hoslandıgım bir insan degil ilk senemizde böyle geçti .. şuan 4. senemizde olmamıza ragmen hayatımda var ile yok gibi bazende ondan nefret ediyordum her gece olmasada bazı geceler uyumadan önce görücü usulü degilde hayalimdeki erkek hayal olmayıpta karşıma çıksaydı ne olurdu diye düşünürdüm.. Ama sonra hayal oldugunu düşünür sağıma bakardım ve kocam gene yatakta yok acaba nereye gitti diye düşünmüyorum artık .. Biliyordum içki masalarında karıyla kıza para yatırdıgını bu beni hayal kırıklıgına her seferinde ugratıyordu o gittikçe ondan daha cok kopuyor dahada cok nefret ediyordum. 

Bu aylar hep soğuktu her zaman kahvemi elime alır ve camın karşısına geçer soguktan yaprakları ölmüş ama ayakta durmaya çalışan köklerini seyrederdim. Garipti biliyordum ama yalnızlıgın en iyi ilacının bu oldugunuda cok iyi biliyordum. Bazen düşünürdüm acaba benim gibi yalnız insanlar varmı diye kendi kendime garip düşünceler sarıyordu kafamı anlamsız ,  bir o kadarda garip ve saçma..  Kocam eve geldi içmiş kendini öldürürcesine kapıda karşıladım onu belki bir umutla ama nafile ilk senemiz onu tanımamla geçsede bu sene hep şiddet görüyordum sesim cıkmıyordu ailem bizim evden 15 saatlik bir ilçede ikametgah ediyor . Onları bazen özlesemde çaresi yoktu ben gitsem diye düşünüp dururdum . Kocam kapıda dikilmekten vazgeçti ve kendini odaya atıp uyudu bende salonda koltuga kıvrıldım ve daldım uykuya saçmada olsa bir rüya gördüm sanki olacaklardan haberim varmıs herseyi biliyormusum gibi . Rüyamda beni döven kocam bana o kadar cok baskı yaptıgından dolayı kabus gibi bagırarak kalktım. Saat sabahın 5 idi evet o gene odasında yoktu alarm gibi kurulan beyinler kocamı benden alıp gene götürmüştü içki masalarına şaşkındım yapabilecegim birşey yoktu o gün kapalı bulutların arasında kendini zorla göstermeye çalışan güneş bana bir sevinç katmıstı ve markete dogru hızlı adımlarla ilerledim ekmek vs aldım kocama güzel bir sofra kurmak istiyordum belki eski halimize döneriz diye eve geldigimde hemen yemekleri hazırladım aksam olmustu ekmekleri dilerken kocam içeri girdi ve cok sarhostu , bana dogru hızlı adımlarla yaklaştı korkmustum ve saçımdan çekmeye basladı dövüyordu beni elimdeki bıçagı aldım ve karnına geçirdim bıçagın yarısı dısarıdaydı kocamda üstüne uzandı acının etkisiyle ve bıcak kocamın sırtından cıktı ne kadar korkunc bir andı hemen dısarı attım kendimi hızlı hızlı adımlarla güneşin etkisinde kalan erimeye çalışan karların üstünde adeta paten yapıyordum sanki koştum ve bir eve girdim kırık dökük kimsenin beni bulamiyacagı biryerdi .. İçeri girdigimde iki yaslı insan oturuyordu suratları iyi biriilerine benzese de  ben gene korkmustum .

- Hoşgeldin evladım

diyen teyzenin sesiyle kendimi yerde buldum bayılmıştım korkudan uyandıgımda sıcak bir odanın içinde yataktaydım basımda teyze ilersinde amca corba yapıyordu . Kimlerdensin dediler korkudan cevap vermedim onlar soru sordular ama ben agzımı bile kımıldatamadım ..  Gene uykuya dalmıstım gözlerimi açtıgımda polis sesleri geliyordu ayagı kalkıp kaçmaya çalıştım fakat o kadar yorgun vücudum vardı ki kalkamadım en son polislerin kelepçe takıp hapishaneye götürdüklerini hatırlıyorum.. M1 KADIN KOGUŞUNDAYMIŞIM .. 

Bir sürü bayan vardı bana bakıp gülüyorlardı kendime geldigimde türlü türlü işler yaptırdılar yapmadıkları eziyetler kalmadı huzurum kalmamıştı kendimden yaptıklarımdan nefret ediyordum çünkü bende artık bir katil olmuştum hayalimdeki erkek artık gözümün önüne bile gelmiyor tek düşündügüm kocam olmuştu tabii yaşıyorsa..  

BİR SONRAKİ HİKAYEMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE KENDİNİZE İYİ BAKIN 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayalimdeki erkek :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin