•0•

482 26 39
                                    

'Fake love' konseri çıkışı,herkes sahne arkasında dinleniyordu. taehyung ise jungkook'a bakıyor ve hakkında hayallere dalıyordu. jimin ise aklında olan planı nasıl yapacağını düşünüyordu...

***

selamün aleyküm

smut yazılan bir kitaba selamün aleykümdiyerek başlamak... çarpılcam jsjsjsj

neyse... kitabımızın konusu gördüğünüz gibi bir sapık tae, bir şerefsiz jimin ve bir hiçbirşeyden haberdar olmayan jungkook :)

seme: taehyung ve jimin

uke: jungkook

neden jungkook'u uke yaptım? çünkü uke kook'çuyum :D...şaka maka nedense watty de uke jungkook çok az. neymiş efndm 'jongkook'on kosoro oldoğo oçon jk somo' anskm...

velhasıl, saçma sapan bir konu işte... bu kitabı okulda okuma saatlerinde defterimin arka sayfasına yazmıştım. kötü olan şey ise sıramın en önde olması, ve hocanın tam karşısında olmam... o kağıdı nasıl koruyarak yazdım bilmiyorum ve nasıl bir mucizeyse hiçbir hocanın görmemesi...

...

Şu an delirmiş durumdayım. nedeni ise; kitabı yazığım defteri bir arkadaşıma verdim (zorunda kaldım) ve mecburen yazdığım kitabın sayfalarını koparmak zorunda kaldım. ve ben bu kitabı birkaç hafta önce yazdığım için defterimi birkaç gün önce vermişti . ve şuan yazdığım kıtabın... 2. SAYFASINI BULAMIYORUM!

neyse fazla konuştum. umarım bu kitabı beğenirsiniz. umarım bok gibi yazmamışımdır ve eğer bölümler geç gelirse bana kızmayın. çünkü 8. sınıfım... son sınıf ve en önemli yılım :'(

lanet olsun okul...

lanet olsun sınavlar...

lanet olsun lgs...

(çok fazla ''...'' yazdığım için üzgünüm. napayım benim ruh halim de üç nokta :'D)

ve ayrıca;

DFASFDGFXGFHGJJHKH

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

DFASFDGFXGFHGJJHKH

herneyse. üşengeç yazarınıza dua edin :)) mucuk mucuk <3


After The Concert || VminKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin