Powrót do rzeczywistości

0 0 0
                                    

Tak to dzisiaj, to ten dzień w którym doskwierająca radość zmienia się w ponurą rozpacz. Początek września a dokładnie jego pierwszy dzień to moment rozstania się ze swobodą i wolnością towarzyszącą każdemu nastolatkowi podczas tych dwóch leniwych miesięcy lata. Niestety jest to również czas powrotu do otaczającej nas, szarej rzeczywistości.

Anita Wakey to 17letnia dziewczyna, która właśnie rozpoczeła naukę w Lakefield High School. Nigdy nie miała problemów z przyswajaniem wiedzy, uznawano ją nawet za „klasowego bystrzaka", ale spokojnie nie była kujonką. To raczej kobieta chaotyczna, energiczna, która lubi brać sprawy w swoje ręce. Chętnie korzysta z życia, imprezuje, ma wiele zaskakujących pomysłów i uwielbia robić szalone rzeczy. Jest lubiana przez wielu ludzi, uznawana za towarzyską, nie boi się mówić to co myśli a także robić to co uważa za słuszne. Mimo wielu znajomych, ma swoją grupę przyjaciół, za których poszłaby w ogień i wie, że oni zrobiliby to samo dla niej. To w miare szczupła, brunetka o ciemniej karnacji i niebieskich oczach. Uznawana za atrakcyjną przez mężczyzn, i często zapraszana na drinki (głównie podczas wakacji), nigdy nie wiązała się w bliższe relacje. Przez rok była w związku z niejakim Jasonem lecz zrozumiała, że nie był to chłopak o którym marzyła, lecz zwykły niedojrzały szczeniak. Ich relacja rozpadła się tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego, który miał być początkiem nowego rozdziału jej życia...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Somebody came to LakefieldWhere stories live. Discover now