3. Rèsz: Rágógumi

345 14 1
                                    

Nem tudtam címet adni a sztorinak, tehát most csak ennyire futott...😅💖 Jó olvasást!👀💖

_______________________________________

Hoseok szemszöge:

Reggel arra keltem, hogy kèt kar fonódik a derekamra. Egy pillanatra megdermedtem, de miután rájöttem ki volt az, megfordultam és a világ legszebb látványa tárult elèm. JungKook aludt, mèghozzá olyan èdesen... Èreztem ahogy a szemembe könnyek gyűlnek. Hogy mièrt? Mert nem tudom elhinni hogy JungKook az enyém. JungKook nèzèse közben lecsordult egy-kèt könnycsep arcomon, amiket gyorsan letöröltem, majd arcát kezdtem simogatni. Kinyitotta szemeit ès gyönyörű mosollyal nézett rám.

JungKook szemszöge:

-Jó reggelt. -Köszönt mosolyogva Hoseok, mire elmosolyodtam, de amilyen hamar jött, úgy tűnt el. Èszrevettem, hogy pirosak a szemei ès könnyesek. Sírt.-

-Mi a baj? -Kèrdeztem aggódva.-

Nem válaszolt semmit, csak sírni kezdett.

-Hoseok jól vagy?? Mi a baj?? Itt vagyok! -Mondtam, mire simizni kezdtem a hátát, majd egy pillanatra megállt, ès megszólalt:

-Pont ez az. -Mondta könnyes szemekkel.-

Egy pillanatra ledermedtem. Ugye nem akar egyedül hagyni? Azt nem bírnám ki. Belepusztulnèk.

-Hogy èrted ezt? Valami rosszat tettem? Hoseok, sajnálom ha-...

-Dehogyis! Azèrt sírok, mert még mindig nem tudom elhinni, hogy egy olyan tünemény, mint te, az enyém. Nagyon szeretlek JungKook, ès ha valaha is elhagynál, az èg világon nem tudom mit csinálnèk. Könyörgöm ne menny el... -Borult újra könnybe a szeme.-

-Hoseok, figyelj rám! -Mondtam neki, miközben kèt kezem közé fogtam arcát.- Az èg világon nem hagylak el, veled maradok örökre. Èrted? Szeretlek, ès ezen senki ès semmi sem változtathat! Szeretlek Jung Hoseok! Most ès örökké! -Mondtam neki, miközben lágy csókot hintettem ajkaira.-

-Èn is szeretlek JungKook!

Ezután kb fèl órán át tartó csókcsatába kezdtünk, vadul faltuk egymás ajkait. Miután befejeztük egymás szeretetkifejezèsèt, a konyhába mentünk, ès meg reggeliztünk. Evès közben JungKook megszólalt:

-Nem akarsz elmenni a parkba? Vagy fagyizni? Úgyis szombat van, ès semmi dolgunk. -Kèrdezte téli szájjal. Ilyenkor olyan mint egy mókus.-

-De, szívesen, de Jimin is jöhet? -Kèrdeztem izgatottan.-

-Persze, èn meg hívom Namjoont, ha nem gond.

-Dehogyis gond. -Mondtam az utolsó falat lenyelèse közben.-

Miután befejeztük a reggelit, öltöztünk, ès indultunk is a találka helyre. Időközben Jimin is megjött, így hárman indultunk útnak. Jimin velem egy idős, de egy hónappal előbb született mint èn.

Miután odaèrtünk, vártuk Namjoont, aki meg is èrkezett egy olyan 5 perc múlva. Lepacsizott JungKookkal, majd velem is. Jiminnel bemutatkoztak egymásnak, majd elindultunk a fagyizóba.

Az úton sok mindenről beszèlgettünk, hogy ki milyen fagyit kèr (tudom èrtelmes beszèlgetès), hogy esetleg moziba is mennyünk-e, de arra sajnos Namjoonnak nem lett volna ideje, így hát az elmaradt. Először a fagyizóba mentünk. Èn egy epreset ès egy csokisat, JungKook egy vaníliásat ès egy citromosat, Namjoon kókuszt ès diót, Jimin pedig egy málnát ès egy Snickers-et kèrt. Miközben ettük, elmentünk a parkba, majd ott kacsákat etettünk, utána hazaindultunk. Miután elköszöntünk, mindenki hazaindult. Otthon levetkőztünk (Khmm nem úgy, vagy mègis?😏), majd JungKook egyből ajkaimra tapadt. Kicsit megijedtem, de utána viszonoztam. Ledöntött a kanapèra ès levette rólunk a pólót.

Figyelem, a most következő rèsz 18+ lesz!

Miután levette rólunk a ruhákat, nyakamat szívni, harapdálni, melyeket kisebb sóhajokkal díjaztam. Levette rólunk a nadrágot, ès egyből bekapta egèsz tagomat, belőlem pedig egy hangos nyögès jött ki. Nem sokat szarakodott, gyorsan mozgatta fel-le fejèt, majd egy idő után megèreztem alhasamban az orgazmus előhullámait. Èn egy hangos nyögès kísèretèben elèlveztem szájába, amit lenyelt, majd kacèr mosolyra húzta ajkait. Hát nekem most lett elegem. Gyorsan fordítottam helyzetünkön, így ő volt alul. Kicsit meglepődött, de amint realizálta a helyzetet, kacèr mosolyra húzta azt a kívánni való ajkait. Nem sokat haboztam, lehajoltan ès bekaptam èkessègèt, melyet egy fèrfias morgással díjazott, ès beletúrt vörös tincseimbe. Gyorsan mozgattam fejemet, hogy mèg nagyobb örömet okozzak neki. Azt hiszem ez sikerült is, hiszen pár pillanat múlva számba èlvezett, amit lenyeltem. Miután mindketten kielègültünk, pihevge feküdtünk egymás mellett.

-Hát ez kibaszott jó volt. -Mondta öntelt hanggal.-

-Szerintem is. -Mondtam nevetve.-

-Nem megyünk fürdeni? -Kèrdezte, majd rám nèzett.-

-De, menjünk.

Miután megfürödtünk, nèztünk egy filmet, zenèt hallgattunk, meg ilyenek. Mondanom sem kell, kèt percenként loptunk egymástól kisebb-nagyobb csókokat, majd este lett, mire mindennel vègeztünk. Megvacsoráztunk, fogat mostunk, majd lefeküdtünk aludni.

-Szeretlek. -Mondtam mosolyogva.-

-Èn is. -Mondta, majd megcsókolt, ès pár perc múlva csak a szuszogását hallottam.

-Èletem szerelme... -Suttogtam, majd jobban hozzábújtam. Ezek után engem is elnyomott az álom.

Sziasztok!💖💖.Meghoztam a 3. rèszt, remèlem tetszik! Bocsánat hogy ilyen rövid lett, de nagyon nem jött ihlet, tehát csak ennyire futott. Azèrt remèlem tetszik...💖💖💖
Saranghaeyo pillangók!💖💖💖💖

Testvèrből szerető  ~ HOPEKOOK ff. ~Where stories live. Discover now