4. Rèsz: Oppa

310 15 1
                                    

JungKook szemszöge:

Reggel Hopi èdesen aludt mellettem, így nem akartam felkelteni. Halkan leosontam a konyhába ès kèszítettem magunknak reggelit. Miután felvittem a reggelit tálcán mèg mindig aludt, ezèrt leraktam a tálcát az èjjeli szekrèny tetejére ès apró puszikkal kezdtem elhalmozni az arcát ès száját.

Lassan mocorogni kezdett, majd kinyitotta szemeit.

-Jó reggelt Kookie. -Köszönt mosolyogva.-

-Jó reggelt babám, gyere itt a reggeli. -Mutattam az èjjeli szekrènyen lèvő ètelre.-

-Wow, ez de finom lehet! -Nèzett az ètelre, ami amúgy palacsinta volt tejszínhabbal, egy nagyon pici cukorral megszórva ès a tetejèn 3 db eper díszelgett.- (írói megj.: igen, direkt csinálom, legyetek csak èhesek, bár ezzel mondjuk nem csak ti lesztek azok.... Na mindegy xd)

-Hát remèlem, ugyanis csak neked csináltam. Illetve csináltam magamnak is, de az más tèma.. -Mondtam elgondolkodva.-

-Jej. Na akkor együnk, jó ètvagyat! -Mondta fülig érő mosollyal.-

-Neked is! -Mondtam úgyszint mosolyogva.-

Miután megettük a reggelit, felöltöztünk ès elmentünk moziba. Horror nem jöhetett szóba, mert Hoseok fèl tőle. Egyem meg de aranyos. Vègül a Transformers (bocsi ha rosszul írtam😂💖) mellett döntöttünk, közös megegyezéssel. A film alatt Hoseok mindig fogta a kezemet, apró puszikat adott arcomra, ès majdnem rám mászott a mozi kellős közepén... Nem tudom mióta lett ilyen, legszívesebben becsatlakoztam volna, de nem hiszem hogy az emberek nagy örömmel nèztèk volna ha Hoseok èpp egy mozi terem kellős közepén fal fel engem.... Tehát ja. Majd otthon...😏

Legalábbis ezt gondoltam.

Miután vège lett a filmnek, Hoseok elkezdett rángatni a mosdóba, mondván hogy neki nagyon kell. Miután bementünk a mosdóba mèg jobban elkezdett húzni, majd bementünk az egyik fülkèbe ès bezárta az ajtót. Nem tudtam mire kèszül, de nem is kellett sokat gondolkozom, mert egyből nekem esett. Egymás ajkait faltuk, alig akartunk elválni egymástól. Sajnos levegőhiány miatt elváltunk, majd egyből elkezdett levetkőztezni, kigombolta az ingem, majd leültetett a wc ülőkère. Èn se bírtam magammal, kezemet hajába vezettem, majd annál fogva húztam fel egy csókra. Az ölemben ült, úgy folytattuk tovább. Hogy izgalmasabb legyen a játèk, lábait szèttárva ült tovább az örömben, miközben fenekèt markolásztam, ezzel egy apró nyögèst kicsalva belőle. Elmosolyodtam, majd hirtelen megèreztem kezeit nadrágomnál, ami hát egy kicsit... Kurva szoros volt. Vègigsimított felsőtestemen, majd hirtelen rámakolt tagomra, ezzel egy kicsit hangosabb nyögèst kicsalva. Tovább markolászva fenekèt hirtelen megèreztem alhasamnál meredező fèrfiasságát, amit nagy mosollyal nèztem. Kicsatolta a nadrágomat, ezzel együtt pedig alsómat is levette, amit halk sóhajjal kísèrtem, ugyanis nagyon szoros volt. Hirtelen leszállt az ölemből, majd nem szórakozott, szorgosan szopni kezdett. Hangos nyögèsekkel kísèrtem, leszarom hogy èppen egy mosdóban vagyunk. Hamar elmentem, azután pedig ő következett. Fogta magát, ráült èkessègemre, ès vadul mozogni kezdett. Hangos nyögèsek közepette mentünk el, egyszerűen csodálatos èrzès volt. Miután vègeztünk, összeszedtük magunkat, s egy utolsó csókot váltása után kimentünk a mosdóból. Beugrottunk a Mekibe, mert Hoseokkkal mindketten èhesek lettünk a film alatt, meg más miatt is... Bár egy kiadós mosdó szex után ki ne èhezne meg? Na mindegy, hülye kèrdès volt. Miután bekajáltunk, hazamentünk, majd pedig elfeküdtünk a kanapèn ès összebújva cirógattuk egymást. Imádom Hoseokot.

Legközelebb este keltem fel, hisz persze hogy Hoseokkal elaludtunk. Este tizenegykor keltünk fel, mire már nem èreztük álmosnak magunkat, ezèrt gèpeztünk/filmet  nèztünk. Nemsokára arra leszek figyelmes a filmnèl, hogy Hoseok a mellkasomon szuszog. Mosolyogtam aranyosságán, majd kikapcsoltam a filmet, ès átölelve őt követtem az álmos birodalmába, azzal a gondolattal, hogy holnap hètfő, ès fèl tizenkettő van... Nagyszerű, tekintve hogy 6:00-kor keülnk, fergeteges lesz az èbredès. Ekkor kipattantak szemeim, ugyanis eszembe jutott, hogy nincs beállítva az èbresztő. Gyorsan beállítottam, majd mostmár tènyleg nyugovóra tèrtem. Holnap hètfő, de fasza...

Ekkor mèg nem is sejtettük, milyen veszèly leselkedik ránk...

Na szèp jó napot babák!
Igen, megint rövid lett a rèsz, sajnálom, de mostanában nincs nagyon ihlet... De most vègre van, mint láthatjátok, a következő rèszben valami törtènni fog. Annyit mondok, hogy Taehyung ès Yoongi èszrevettèk hogy tekint egymásra a testvèrpár... A többit majd megtudjátok! Remélem tetszett, a következő rèszben találkozunk! Hibákèrt bocsánat!
Saranghaeyo!!💖💖💖

Testvèrből szerető  ~ HOPEKOOK ff. ~Where stories live. Discover now