Neighbour? - თავი მეოთხე

431 34 6
                                    

მაღვიძარა 7:00 საათზე დავაყენე და სიზმრების სამყაროში გადავეშვი, გამოიცანით ვინ დამესიზმრა, უკვე სიზმრებშიც არ მანებებს თავს ეს მწვანეთვალება იდიოტი...  -_-
***
Madison's POV

დილით მაღვიძარას წყეული ხმა მაღვიძებს და მაიძულებს ავდგე, სააბაზანოში შევედი, შხაპი მივიღე და საუზმის გარეშე წავედი სახლში, მაინტერესებს რა გააკეთეს, ჯემა აღარ გამიღვიძებია, სიკვდილის ანგელოზივით ეძინა სახეზე ეწერა "I'm death angel" ...

ტაქსი გავაჩერე და ჩამოვედი, მართალია ჩემთვის და ჯემასთვის მეტისმეტად დიდი სახლია მაგრამ არაუშავს, დიდი ყველაფერი კარგია...(აიიტ, გამორთეთი Dirty mind-ი ეგ არ მიგულისხმია ;დდ) დაახლოებით ჩვენნაირი სახლია ჩვენს მეზობლად მაგრამ ჩვენი ჯობია ^^ ;დდ
ჯემას ძალიან უყვარს ახალი ხალხის გაცნობა და დარწმუნებული ვარ მეზობლებშიც ძალით წამათრევს... -__-
სახლში შევედი, ყველაფერი დალაგებული დამხვდა, მტვრის ნაწილაკს ვერ იხილავდი... მეორე სართულზე ავედი, (ავტორის უადგილო "შემოჯვლიპინება"   https://www.ietrealestate.com/listing/19422658-255-ladera-drive-los-angeles-city-ca-90077/ იდეაში ეს ის სახლია რომელშიც ჯემა და მედი იცხოვრებენ დატკბით ;დდდ) და ჩემთვის ოთახის არჩევა დავიწყე, უეცრად ერთ სურათს, ნახატ პორტრეტს წავაწყდი სურათზე დიდი მწვანეთვალება კაცი ეხატა, მის გვერდით კი უფრო დიდი ზომის სურათი, სავარძელზე იგივე კაცი იჯდა გვერდით ქალი ედგა ხელში პატარა კულულა, ქერა გოგონა ეჭირა, ქალის გვერდით კი დაახლოებით 5 წლის ბიჭი იდგა, მასაც მწვანე თვალები ჰქონდა კაცის მსგავსად, სურათებმა გამაკვირვეს ეს აქამდე არ შემინიშნავს, თუმცა როდის უნდა შემენიშნა აქ ჯერ მხოლოდ ახლა გადმოვედით... ალბათ სახლის ძველი მეპატრონეები არიან... 

ფიქრებიდან ჯემას ზარმა გამომაფხიზლა, კარგად გამომლანძღა იმისთვის რომ არ გავაღვიძე სანამ წავიდოდა :

- შენ ნორმალური თუ ხარ გოგო კინაღამ გული გამისკდა ნომერში რომ არ დამხვდი -__-      - ნუ აბუქებ ჯემა, რა უნდა მომსვლოდა?   

STAY WITH ME (H.S FANFICTION) Where stories live. Discover now