***
Madison's POV
მსუბუქი შეხება მაფხიზლებს:- მედი, მედისონ...
-მმმ... - ამოვიზმუვლე
-მედი ლოს-ანჯელესში ვართ გაიღვიძე...- თვალებს ვაჭყეტ - რაა? უკვე? ჯანდაბა რომელი
საათია?
- რვის ნახევარია - მეუბნება ჯემა
-კარგი, კარგი...- გარშემო მიმოვიხედე და შევამჩნიე რომ აქ მხოლოდ ჩენ ორნი ვიყავით, რაც ცოტა არ იყოს გამიკვირდა, და გადავწყვუტე ჯემასთვის მეკითხა... - ჯემ... - ისე იყო თავისი ჩემოდნის გადმოთრევაში გართული ჩემი ხმა არც გაუგია - ჯემა თქოო!!
-ჰაა... რაიყო რა გული გამიხეთქე, რა გჭირს?
-ის ხუთი სადაა?
-ააა, ეგენი? ეგენი ეხლახანს წავიდნენ, ზეინმა თავისი ნომერი დამიტოვა და მითხრა დამიკავშირდიო, ისე რა საყვარელი იყო არა?!
-ოპაა, ოპაა ვიღაცაას ზეინჩო მოეწონაა? 🤭
-არაფერიც, არავინაც არ მომწონებია, კარგი დროზე წავიდეთ აქედან...
-კარგი, კარგი - ვთქვი და ჩემოდანი ჩამოვიღე, ჯემა წინ გამიძღვა კიბეს ჩავუყევით და ქვემოთ ჩავედით...
-დაო, არ მჯერაა - მეუბნება ჯემა
-რა არ გჯერა?
-ლოს-ანჯელესში ვართ შე ქათამო 😑
- ააა, ჰო დაიჯერე დაო დაიჯერე, წამოდი ტაქსი გავაჩეროთ.
-აი იქეთაა, - თქვა და ნახევარი ნაბიჯი არ ჰქონდა გადადგმული რომ მანქანამ დაარტყა, მე მასთან მივირბინე, მხოლოდ ხელიდან სდიოდა სისხლი მაგრამ აშკარად ძალიან ეტკინა რადგან კვნესოდა და პანიკაში იყო ჩავარდნილი... - აჰჰ... მედიი... მედი ვკვდებიი... მაპატიე... რაც გაწყენინე გთხოვ... ღმერთო მაპატიე თავშესაფრის დარაჯს ჭიქაში რომ ვუფურთხებდი ხოლმე... - ჯემაა დაწყნარდი უბრალოდ ხელიდან მოგდის სისხლი... - მან თავლები დაჭყიტა და ხელს დახედა - ღმერთოო!! გადავრჩი მგონიი! აწი აღარავის ჩავუფურთხებ ჭიქაში, გეფიცებით... - ჯემას დაწყნარებაში ვიყავი და ვერც კი შევამჩნიე თვზე ხუთი მუტრუკი რომ გვედგა, თურმე ჯემასთვის ზეინს დაურტყიდა იმდენი ბოდიში უხადა ალბათ ცხოვრებაში არ უხდია... სახლამდეც მიგვაცილეს და შემოვიპატიჟეთ კიდეც მაგრამ მერე მივხვდი რომ ცუდი აზრი იყო... ყველაფერი მტვერში იყო ჩაფლული, ავეჯს თეთრი ნაჭრები ჰქონდა გადაფარებული მაგრამ... სითეთრის აღრაფერი ეტყობოდა მასაც მტვერი ჰქონდა დადებული, ჰოლში უზარმაზარი დივანი და იდგა მას სიდიდით არ ჩამორჩებოდა ასევე მის წინ კედელზე ჩამოკიდებული ტელევიზორი, რომელსაც ჩემ სისქე მტვერი ფარავდა, მარჯვნივ კარი იყო რომლის შიგნითაც წესიც სამზარეულო უნდა ყოფილიყო, მეორე სართულზე ასასვლელი ორი კიბე იყო რომლებიც ჰოლის მარჯვენა და მარცხენა ფლანგებზე იყო გალაგებული როგორც ვიდეოში და ფოტოებში იყო წესით იქ ოთხი საძინებელი უნდა ყოფილიყო... სახლის თვალიერება ჰარის უფროსწორედ Mr. Chicken - ის ხმამ შემაწყვეტინა...
-კარგი ჩვენ წავალთ თვენ კი წარმატებული სახლის ლაგებას გისურვებთ... ჰო მართლა... მერე მოვალ და შევამოწმებ, - მითხრა და თვალი ჩამიკრა, უუხ როგორ მოქმედებს ეს ქათამი ჩემს ნერვებზე, ღმეერთო ჩემო...
YOU ARE READING
STAY WITH ME (H.S FANFICTION)
Fanficმოხდა ის, რაც არ უნდა მომხდარიყო, მედისონ მალიკი იშვილა მანიაკმა, რომელიც მას აწამებდა, ყველაფერი კი მაშინ დასრულდა როცა მან ჯემა სთაილზი გაიცნო მან იხსნა იგი ტანჯვისგან... აქ საქმე უფრო ჩახლართულადაა ვიდრე თქვენ ფიქრობთ... მედისონის და ჯემას ძმები...