Part 12

184 24 6
                                    

ავტორის Pov.
-ბექიონ გთხოვ გაკოცებ რა,შემომხედე მაინც,ბექიონ!

-ჩანი თავი დამანებე!

-კარგი რა პატარავ რა დაგემართა?!

-არაფერი!-ბექიონი გაბუსხული იწვა საწოლზე და ჩანიოლს არც კი უყურებდა.

-აუ ბექი.....დაიცა......არ მითხრა ეხლა რომ..........იმ გოგოს რომ დავეხმარე წიგნების გადატანაში იეჭვიანე......აჰაააჰაჰაააჰა-ჩანიოლი სიცილისგან ვეღარ სუნთქავდა და თან ძირს ფართხალებდა.

-გადი.....საიდან მოიტანე...-გაწითლდა ბექი.

-მოდი ჩემთან ჩემო პატარა.-ჩანი მივიდა და უკნიდან ძლიერად მოჰხვია ხელები.

-თვალებით ჭამდი...-ამოიბუტბუტა ბექიმ.

-ბექი შემობრუნდი-ჩანიოლისკენ მიბრუნდა და ცრემლიანი თვალებით შესცქეროდა.-ჰეი,მისმინე ხო იცი რომ ყველაზე და ყველაფერზე მეტად მიყვარხარ.პატარავ არ გამიბრაზდე რა.

-იმ გოგოს მიეკარები მეორედ და მოგკლავ.-წარბები შეკრა ბექიმ.

-კარგი რა პატარავ.მოდი მაკოცე.-ბექი გიგანტის ტუჩებს დაეწაფა,ვნებიანად კოცნიდნენ ერთმანეთს იქამდე სანამ სუნთქვა არ გამოელიათ.

-ჩაიი მინდააა-ოთახში სეჰუნი შერბის.

-ვაიმე ო სეჰუნ გააჯვი აქედან და ტრაკში გაითხარე ეგ შენი ჩაიი.-დაუყვირა ჩანიოლმა.

-ეიი ეგრე ნუ მელაპარაკები!-წამოიკივლა სეჰუნამ.

-ბიჭებოო.-ამჯერად ოთახში შუგა,ჯიმინი,ქუქი,თეჰიონი და ლუჰანი შედიან.

-მოკლედ.....მოვაგვარე...და ჩაალაგეთ ბარგიი გადიხართ ამ ჯოჯოხეთიდან.-ეს თქვა შუგამ და ყველამ პირი დააღო.

-დაიცა ეს როგორ მოახერხე ....შუგა შენით ვამაყობთ.....ააააა რა მაგარიააა.........-ყველამ ერთდროულად დაიწყო ყროყინი.

-რა მაგარია სექსს დამაცდიან აწი!-დაიყვირა ჩანიოლმა და ამას ყველას სიცილი მოჰყვა.

Orphan (დასრულებული)Where stories live. Discover now