26.

1K 111 1
                                    

Цагаан арьс, цайвар нүд
Урт хѳл, улаан уруул... энэ бол би. Би ѳѳрийгѳѳ хэзээд хангалттай биетэй, ѳѳртѳѳ хангалттай нэгэн гэж боддог байлаа. Гэхдээ энэ биднийг далайн эргээр аялах хүртэл.

Нѳгѳѳ л нэг байнга очдог далай ч бид далайг харах ѳнцгѳѳ ѳѳрчлѳхийг хүссэн юм. Хуучин эргийн боомт биш үзэсгэлэнтэй мододтой тийм эрэг рүү бид явахыг хүсэн Вержиниогийн зүүн захад ирэв. Бидний тэнд байх хором мѳч бүхэн үзэсгэлэнтэй байсан ч удалгүй энэ бүхэн нурсан. Учир нь энд хэдийн намар болж сэрүү унасан байхад хэдэн бүсгүйчүүд ирж нэг нь усны хувцастай далай руу орсон юм. Тэр усны хувцастай эмэгтэй үнэхээр халуухан бас үзэсгэлэнтэй байсныг хэлэхгүй ѳнгѳрч болохгүй биз. Тэд эхэндээ зүгээр л биднийг анзааралгүйгээр тэнэг шийтгэлтэй тоглоомынхоо шийтгэлийг биелүүлж байсан ч дараа нь биднийг анзаараад больсон эсвэл тэр хүүхний бичлэгийг хангалттай хийсэн байх. Гэхдээ хамгийн гол нь тэр усны хувцастай солиотой хүүхэн уснаас гарч бидний урдуур зѳрѳхдѳѳ Тэхён руу хараад ирмэсэн. Харин Тэхёны хариу үйлдэл намайг догдлоход хүргэсэн ч тайвшруулахаар хэмжээний биш байв.

Энэ явдлаас хойш би кафед орж ирсэн бүсгүй болгонтой ѳѳрийгѳѳ жишиж эхлэв.

Тэгээд эцэст нь би бууж ѳгсѳн юм. Би тэдэн шиг болох гэж хичээгээд ч болж чадахгүй... учир нь би ази болохоор.

Би эдгээр эмэгтэйчүүд шиг шаргал долгионтой үстэй, гүн давхраатай нүдтэй, ѳндѳр хамартай, хѳх бас ѳгзѳг нь том, хэтэрхий халуухан бор эсвэл шаргал арьстай биш. Би зүгээр л жижигхэн туранхай, цайвар арьстай бас тийм ч том хѳх ѳгзѳггүй. Би зүгээр л... зүгээр л... мэдэхгүй юм. Магадгүй би тийм ч хангалттай биш болохоор Тэе намайг орхисон юм болов уу?

Магадгүй тийм болохоор л надаар тоглосон юм болов уу?

Би хангалтгүй нэгэн гэж үү?

So guys? What about you think?Luna is not enough?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

So guys? What about you think?
Luna is not enough?

LUCIFER 2Where stories live. Discover now