1. fejezet: Bár elmondhatnám neked..

279 21 2
                                    


- Reggel az ébresztő órám hangos rezgésére kelltem, amit biztos nem én állítottam be, lehet anya volt na mindegy..

- Aleeeex igyekezz Dávid már itt van lent..-. Erre a szemeim azzonal kipattantak..

- Küld fel-. Ordítottam le.. Majd Dávid kevesebb mint egy perc alatt a szobámba állt..

- Szevasz haver-. Lepacsiztunk majd, a szekrényemhez lépve Felvettem a már tegnap,  kikészített ünneplőm..
Majd a tükörhöz lépve beletúrtam szőke, selymes hajamba. Majd befújtam magam a kedvenc parfümümmel, mer Dávid egyszer azt mondta, hogy tetszik neki ez az illat, azóta csak ezt a parfümöt használom...

- Húhúú de csini vagy-. Ő most rácsapott a seggemre?

- Te rácsaptál a seggemre? -. Kérdeztem hitetlenkedve..

- Nem tehetek róla, hogy ilyen formás és markolnivaló a segged...-. Huzzogadta perverzül a szemöldökét..

- Hülye fasz -. Csaptam rá az ingemmel

- Héé -. Játszodtta a megsértödötett..
- Na ezért most megbüntetlek.. -. Majd az ágyra lökött és ráült a csípőmre és csikizni kezdett..

- Ha hagyd abhaaaaaa-. Nevettem..

- Nem- nem rossz voltál meg kell, hogy büntesselek...
Majd abba hagyta, bennem csak akkor tudatosult, hogy milyen pózban is vagyunk éppen, mikor lökött eggyet a csípőlyével..

- Na miaz?..-. Hajolt hozzám közelebb és megnyalta az orrom hegyét,,...ajaj Dávid ne csináld mer itt helybe magamévá teszlek..

- Semmi.. De ömm leszállnál mer geci nehéz vagy.. -. Nevettem el magam

- Azt mondod, hogy dagadt vagyok?... -. Akadt ki..
- Na várj csak -. Ezzel újból csikizni kezdett..

- Fiúúúk gyertek mer be kell zárnom a házat mer mennék dolgozni..
Táskánkat fellkapva szaladtunk le a lépcsőn majd ki az ajtón..
Épp a kedvenc közös számunkat Hollyiwood undeadtól a gotta let got, hallgattuk egy fülesből, ahogy rénéztem egyből felgyorsult a szívverésem..
Sajnos nem mondhatom el neked, hogy mit érzek irántad... Akkor azt is tönkre menne ami most van köztünk.. De olyan nehéz visszafognom magam a közelében..

- Alex..-. Szólalt meg hirtelen..

- Hm?

- Bemegyünk a kisboltba egy hellért?..

- Nekem oké..úgyis rászeretnék gyújtani..-. Ja most mondhatjátok,  hogy mi a fasznak cigizek 14 éves létemre..hát ezzel letudok nyugdoni.. És sokat segít ha vele vagyok,..

- Rendben.. Akkor akár adhatsz egy szálat is..-. Karolta át a vállam. Azt nemtudom, hogy ő miért cigizik. De nem mondhatom neki azt,  hogy ne tegye, mivel én is cigizek..

- Neked bármit haver -. Karoltam át a vállát én is.. Majd a kedvenc számunkat énekeltük, direkt hamisan..a járókelők eléggé hülyének nézztek minket, de leszartuk..

- Hmmm, a bármi jól hangzik -. Lejjebb húzta a kezét ami megállt a csipőmön, majd ujjaival ment volna lejjebb ha én nem állítom meg..

- Na ne szórakozz -. Néztem rá morcosan

- Én nem szórakozok..-. Jött közelebb majd belefurta komoly tekintetét, az enyémbe..ajj az a szem megörjííííít..

- Mi? -. Várjunk csak ő azt mondta hogy....? Biztos csak félre hallottam

- Semmi,  gyere mer még akarok cigizni is.. -. Ment előre.. Ez az elöbb, csak én éreztem, hogy.......
Ááá nem csak beképzeltem.  Megráztam a fejem, és felzárkóztam Dávid mellé...

.......

- Alex mond csak-. Szív eggyet a cigijébe..

- Van most csajod?

- Pffffff nincs.. Ha pedig lenne arról te úgyis tudnál..

- De hogy hogy.?  Hisz egy csomó csaj téged akar

- Nekem nem kellenek az olyanok..
Az én szívem csak egy emberré..

- Nem is mondtad hogy szerelmes vagy..
Na és kiaz..

- Az titok..

- Naaaa, de a legjobb haverod vagyok..

- Majd elmondom csak nem itt -. Majd azzal beleszívtam utoljára a cigimbe majd eloltottam...

- Rendben -. Ezzel ő is eloltotta majd lehúzta az energiaitala maradékát..
- Na induljunk,  ha nem akarunk elkésni...

.....

- Itt vagyunk a suli aulájában és Dáviddal szenvedve várjuk, hogy vége legyen..

- Ezzel megnyitom a tanévet.....-. Hallodtuk az utolsó szót, majd Dáviddal egyszerre rohantunk ki az ajtón nevetve,...

- Átjössz?-. Kérdezem tőle....

- Aha... Majd Lolozunk?-. Kérdezte gyermeteg mosollyal

- Alap tesss -. Karoltam át a vállát, összeborzolva a haját..
Vártam már,  hogy otthon legyünk, annyira de annyira szeretem őt,  hogy az már fáj....

♥Mostmár tudom♥ || BEFEJEZETT ||Where stories live. Discover now