- Reggel arra ébredek, hogy valami az arcomat cirógatja. Lassan pilláztatom szemeim, majd miután kitisztult a látásom megpillantom Dávidot aki mosolyogva simogatja az arcomat.
- Jó reggelt szerelemem -. Csókolt meg, majd feláll a földről. Ja tényleg. Idekinn aludtunk a csillaghullás miatt. De szép is volt. Álmodozásomból Anya hagja zökkent ki.
- Fiúúúk gyertek enni!...-. Kiabálja. Én a cuccunkat összeszedve, indultunk be.
A házba beérve, felvettük a papucsunkat, és célba vettük a konyhát. De oda beérve nagy meglepetés fogadott.- Apa te itthon vagy? -. Kérdeztem hitetlenkedve.
- Igen de, már nemsoká megyek is el. Ó szerbusz Dávid.
- Szia Peti.... -. Köszönt vissza Dávid.
- Na fiúk gyertek kész a gofri..-. Szólt ki a konyhából Anya.
Mi Dáviddal egyszerre néztünk egymásra majd nagyot kiáltottunk örömünkben.- Gofriiiiiiii -. És szaladtunk a konyhába. Anya és Apa csak nevettek a fogyatékosságunkon...
A reggelink elfogyasztása után, Apa el is ment. Mi meg kimentünk cigizni.- Apudnak mikor akarod elmondani?
- Ma....csak kérlek. Legyél ott mellettem.
- Ez nem kell kérned. Ott leszek.-. Jött oda majd egy forró csókba részesített.
- Fiúk! Köhööm -. Köhögött Anya, mi meg ijedtünkbe úgy ugrottunk szét mint akikbe villám csapott volna bele.
- Majd ha elmentek valahova akkor zárjátok be a házat. És ha lehet ne a kanapén. -. Kacsintott majd elsétált nevetve.- Ó hogy az a..-. Szóltam volna vissza valamit. Mikor egy kezet éreztem meg a combom belső részen..
- Ahhhh -. Nyögtem eggyet.- Élvezed? -. Sutogtta erotikusan majd a fülembe nyalt. Majd felemelve vitt be a házba és lerakott a kanapéra.
- Akkor is itt csináljuk -. Mosolygotam rá kéjesen, majd vadul csókolni kezdtem. Az ő kezei a pólóm alá siklottak, s alhasamat cirógatták. Én halkan nyögtem. De mikor kezeivel rámarkolt az álló tagomra egy nagyobb nyögést haggyták el az ajkaim.
- Akarlak -. Mondtam majd közelebb hajoltam füleihez és megharaptam azt. Ő erre csak egy nyögéssel válaszolt. És mikor már minden ruha lekerült rólunk. Ő első ujját belém vezette. Egy fájdalmasat nyögtem az ismeretlen érzésre, ő, hogy enyhítse a fájdalmamat, verni kezdte a tagomat. Majd egy kis idő után a második ujja is belém hatolt, majd a harmadik és a negyedik is. Így már négy ujját mozgatta bennem. És mikor már bolintottam neki, hogy mehet. Ő megfogta a fallosszát és a bejáratomhoz helyezte majd szép lassan nyomta belém. Már félig bennem volt mikor megállt, rámnézett majd én csak megszorítottam a karját így jelezve hogy mehet tovább. Én fájdalmasan felnyögtem, mivel nem számítottam rá, hogy hirtelen az egész tagját belém nyomja. Lassan kezdett el mozogni ami bevallom nagyon fájt. De jó pár lökés után, egy csodálatos érzés vette át a fájdalom szerepét. Nagyokat nyögve, élveztem minden eggyes percét amit tesz velem. Már éreztem a határt, majd az ő nevét mondva elélveztem hasfalamra ő meg belém. Így aldtunk el egymás karjaiba. A kanapén. Anya megöl. De kit érdekel. Ezért az élvezetért mindent, ezekkel a gondolatokkal aludtam el Dávidot ölelve.
......
KAMU SEDANG MEMBACA
♥Mostmár tudom♥ || BEFEJEZETT ||
RomansaA nevem Horváth Alex 14 éves vagyok és nyolcadikos...a legjobb barátom Dávid, kivel születésünk óta ismerjük egymást..., hatodik év végén éreztem, hogy nagyon fontos számomra és egyre jobban az lett, és mikor megismerkedtem a szerelem szó jelentésé...