3. fejezet: Csodás nap, veled...

180 15 0
                                    


- Reggel arra ébredttem, hogy a nap beszökött a redőny kis résein és, csínytalanul az aurámba mászott. A takaró alá nézztem és két kar fonódott a derekam köré. A kar gazdája nem volt más mint Dávid. Nagyot mosolyogttam ezen. Akkor nem csak álmodttam.

- Dávid -. Sutogttam erotikusan a fülébé,majd óvatosan megharaptam azt.

- Hmm? -. Kérdezte, majd kezeit a nyakamra vezette.
- Jó reggelt -. Csókolt meg hosszasan.

- Neked is -. Csókoltam meg én is.

- Ma nincs suli, ugye?

- Nincs. Ma szombat van -. Pusziltam a nyakába de a fejem ott hagytam...

- jeeeej -. Villantott kisfiús mosolyt.

- Maradhatsz még, addig én elmegyek fürödni.

- Várj megyek veled én is -. Fogta meg a kezem és kiszállt az ágyból.

.-*-*-*-*-*-*-.

- Miután lezuhanyoztunk kijöttünk a konyhába, hogy csinálhassak reggelit.
A hűtőn egy kis cetli fogadott.

Szia Kicsim! Én már elmentem dolgozni. Titeket nem akartalak felébreszteni mer olyan aranyosan aludtattok eggyüt^^
Puszillak titeket.

Anyu❤!

- Kicsit elvörösödttem ezen. De akkor ezek szerint Anyát nem zavarja, és ez jó. De Apát nem merem még megkockáztatni.
Benézztem a hűtőbe. Háát.
Legyen egy kiadós rántotta. Ráadásul, azt Dávid is szereti.
Míg a tojás már kész volt. A virslit sütöttem mikor két kezet éreztem meg a derekam körül. Csak elmosolyodottam, és megfordulva, megcsókoltam a két kéz gazdáját. Az igen Dávid tavaly kisebb volt nálam. Most olyan öt centivel magasabb.
Közbe a virsli kész lett. Leültettem Dávidot nagy nehezen a helyére. Majd neki kezdtünk a reggelihez. Ez nem is lett akkora borzalom. De még mindig Anyáé a legjobb.

- Hmm, ez nagyon finom Alex..-. Ette mosolyogva a "remekművem".

- Annak örülök -. Nyomtam egy puszit a homlokára. A reggelink elfogyasztása után kimentünk az erkélyre egy cigi elfogyasztása címszóval.

- Tudod Alex..most nagyon boldog vagyok -. Jött oda hozzám és megcsókolt..

- Én is... Nagyon is. Szeretlek Dávid -. Sutogttam az ajkaira, majd újra egybe forrtunk.

- Mit csináljunk?-. Kérdezte..

- Lolozunk?..

- Ááá most ne -. Bujt bele az ölelésembe mégjobban. De cukiiii...

- Akkor nézünk filmet? Csinálok popcornt -. Pusziltam meg az arcát, utána meg a kezét.

- Rendicsek-. Majd a cigi eloltása után, a nappali kanapéján helyet foglalva, elindítottam a Kszi Simont. Én már sokszor láttam de azt akartam, hogy ő is lássa. Popcornal a kezembe sétáltam vissza szerelmemhez, majd leültem a kanapéra közel hozzá. Majd ő az ölembe ült én a derekát átkarolva a fejemet a nyakába temettem, ő meg a filmet nézzve ette tovább a popcort..

.-*-*-*-*-*-*-*-.

- A film véget értével mindketten megéheztünk, így rendeltem pizzát. Ami egy fél óra múlva meg is érkezett. Miután jól laktunk, felöltözve a park felé vettük az irányt, egy kosárlabda társaságában. Igen mindketten kosarazunk. És jól is megy, de én Dávidot mindig is ügyesebbnek tartottam. A parkba beérve Dávid már szaladt is a pályára, enegem maga után ráncigálva, hogy sessek.

- Játszunk egy-egy ellenit? -. Kérdezte mosolyogva..

- Mi lesz a tét?-. Kérdeztem huncutul..

- Aki nyer az lesz felül.. -. Huzzogadta perverzül a szemöldökét.

- Benne vagyok -. Ráztunk kezet. Még utoljára megcsókoltam, majd a meccs kezdetét vette. 5 pontig megyünk.
Háááááát Dávid nyert.

- Há! Nyertem, én leszek felül -. Jött közelebb majd éreztem leheletét ajkaimon, végül én törtem meg a közzünk lévő távolságot. Nyelveink vad táncba kezdtek, de végül engedttem és Dávid irányított. Már kezdett sötétedi ezért egymás kezét fogva indultunk haza. Amint átléptünk a kapun még egy csókot váltottunk majd bementünk a házba. Anya már a konyhába sürgött-forgott. Így úgy veltünk nem figyel, ezért megengedtünk magunknak egy hosszabb csókot.

- Láttam ám-. Gúnyolodott.

- Nem baj - Szóltam vissza..

- Na gyertek üljetek le már úgyis mindjárt kész a vacsi. Addig is elmesélhettek nekem mindent.

- Rendben -. Mondtuk egysszere Dáviddal majd helyet foglaltunk egymás mellet. Mikor végeztünk a kajával, és a meséléssel. Beálltunk segíteni mosogatni Anyának. Nem bántuk meg. Sokat nevettnük. És én egyre jobban érzem hogy minnél erőtelljesebben beleszeretek Dávidba. De egyátalán nem bánom.

- Hééj-. Mondtam mikor barátom rámfröcskölte a habot a mosogóból.

- Haaahaa látnáád mo moost q fely..felydet -. Nevetett.
De egyből abba hagyta mikor megcsókoltam, most nem tudott koncentrálni mer túl vággyal teli voltam. A kezeit a nyakamra vezette és a halyamba túrt. Most én irányítottam, és jó volt.
Az utolsó tányér elmosásával, kimentünk hátra a kertbe. Én sokszor vagyok itt. Nagyon szép. A csillagokat tisztán látni. És ma csillaghullást mondanak. Alig várom. Egy takarót és két bögre teát hozztam magammal. Majd a takarót leterítettem a földre. Dávid mellém feküdt és úgy fürkésztük az eget, teát szürcsölve. Ennél szebbet már nem is kívánhatok. A csókok folyamatosan zajlottak közöttünk. Egy kis idő után felemeltük tekintetünket az égboltra, amin épp most kezdődött el a csillaghullás. Sok ezer csillag szálguldott végig az égbolton, mi csak tátott szájjal figyeltük eme pillanatokat. Köszönöm istenem, hogy meghallgattad az imáim, és teljesítetted azokat...

.......

♥Mostmár tudom♥ || BEFEJEZETT ||Donde viven las historias. Descúbrelo ahora