2. fejezet: Mond hogy nem csak álom (+16)

202 15 0
                                    


- Ajjj tes hallod ez kis köcsög Timo már megin kinyírt..-. Kínlódott Dávid...

- Az.. Az.. Az h...hohoohogy nyírt ki már nyolcadjára...-. Röhögtem erőtelljesen...

- Áááá igen vicces?-. Mondta gyanúsan felnézztem...
És ő egy hirtelen mozdulattal csikizni kezdett..
- Nesze neked...

- Eee....elééég.....-. Nevettem...

- Abbahaggyom egy dologér cserébe...-. Állt meg..

- És pedig? -. Hajoltam közelebb hozzá...

- Ha...- hajolt mégközelebb...

- Ha?-. Ezt már becsukott szemmel sutogttam...
Majd hallotam egy ajtó nyitódást..

- Valamit megzavartam esetleg? -. Mondta gyanúsan anya..

- Miiiiiii!?????? Nem nem nem mi nem azt csi--------------

- Alex! Nem baj...-. Mosolygott rám kedvesen anya...
- De aztán gumit használni..

- Anyaaaa...-. Rivaltam rá..

- Bocsi, bocsi -. Ment ki nevetve...

- Valamit, titkolsz előlem Alex?! -. Kérdezte majd közelebb hajolt hozzám..

- Nem... Amúgy betöltött a játék...-. Mutattam a monitor képernyőjére...majd vissza fordultam Dávid felé..

- Mond Alex...

- Hm? -. Kérdeztem

- Te tudod hogy mi a szerelem?... - Kérdezte és megközelebb hajolt hozzám én észbe kaptam és arrébb csúsztam...

- Igen, igen tudom..

- És ki az? -. Kérdezte

- Nem mondhatom meg Dávid...

- Én is szerelmes vagyok... -. Mondta

- Kibe? - Sutogttam erotikusan

- Szerinted? -. Kérdezte majd közelebb hajolt és mikor már majdnem megcsókoltam,... Akkor ő elöbb cselekedett majd, ő csókolt meg engem én a meglepetésre szétnyitottam ajkaim ezt ő kihasználva nyelvét átfurta az enyém mellé, majd lassan ízlelgette azt.
Közben az eggyik tenyerével pólóm alá nyúlt, s végig simított alhasamosn..
Én belenyögtem a csókba ezen ő csak kajánul elmosolyodott...
Majd lejjebb ment a kezeivel és rámarkolt már-már felkemény tagomra...
És két ujját a boxerem pántjába illeszetette és lehúzte rólam...
Majd vegig nyalt hosszomon, minek hatására nyögtem eggyet.. Ő felnézett a és a gyémántkék íriszeit az enyémbe fúrta..
És egy hirtelen mozdulattal az egészet bekapta..mitől egy hatalmasat nyögtem... Ő a szemeivel vegig engem nézett... Én a túl sok élvezettől a kezemet a hajába vezettem, s másikkal pedig a plédet gyűrögettem..
Majd az ő nevét mondva elélveztem, ő pedig az egészet lenyelte..

- Alex... Szeretlek.... -. Amint ezt kimondta már én voltam felül, s én szoptam őt. Gyorsan mozagattam a fejem a hosszán ő pedig csak nyögdécselt, és pár perc múlva ő is elélvezett mit én le us lesz nyeltem.. Majd megnyaltam alsó ajkaimat, majd a magunkra húztam a takarót, és őt belecsavarva átöleltem...

- Én is szeretlek -. Csókoltam meg hevesen.. -. Majd egymás karjaiban elaludtunk...
Ugye ez nem csak egy álom..mond, hogy valóság istenem... Majd elnyelt az álom végtelen tengere....

♥Mostmár tudom♥ || BEFEJEZETT ||Where stories live. Discover now