Descrierea

114 7 4
                                    

Katherine este o tânără de 16 ani care suferă de o boală cumplită. CANCER OCULAR. Ei bine, o formă de Cancer. Katherine se află printre puținii pacienți care au șanse să își pastreze vederea. Ea e nevoită să ia zilnic o grămadă de pastile pentru a putea duce o viață normală. Ea urmează cursurile liceului Audrey Stubbart. Iadul pe pământ. Dar, într-o zi, aceasta primește un pachet anonim în care se afla cheia către o viață nouă și plină de noi dezastre.

CAPITOLUL 1

-S..s..ser...ssss.e...e..

-Spune odata!

-E serios.

-Ce e serios?

-E moartă..

-Spune-mi că e o glumă!

-Dante...

-Nu, nu, nu, nu. Amanda, lasă-mă să intru. Trebuie să o văd!

-Nu!

-De ce?

Dante încercă să treacă pe lângă Amanda, dar aceasta îl prinse de braț cu putere.

-Am zis NU!

-Amanda...

Amanda avea flăcări în ochi. Se schimba într-un demon. Se dădu doi pași în spate. Părul ei devenea smoală care se scurgea pe podea, hainele ei colorate se schimbară într-o rochie neagră. Dinții ei albi se transformau în niște tentacule roșiatice cu colți în vârf. Erau șerpi! Stai, din rochie ieșeau tentacule! Îi crescură și aripi...

Dante se trezi cu această creatură în vârful unei clădiri înalte. Smoala îl prinse pe Dante într-o strânsoare ucigătoare, și îl ridică 2 metri, corpul lui fiind paralizat.

-Vrei să vezi dacă e moartă? Vrei? Privește-mă în ochi, Dante, privește-mă!

Dante se chinuia să nu îi privească chipul. Tentaculele îi împreșmuiau creștetul și îi tăiau carnea din obraji. Era obligat să privească. Katherine era devorată de niște creaturi verzi. Membrele îi fură tăiate cu toporul iar pieptul disecat. Din ea se scurgea un lichid roșu-gălbui. Ochii îi atârnau pe obrazul stâng.

Dante se afla acum într-o cameră întunecată. Înainta încet.

-Katherine?

Se așeză în genunchi și privi spre tavan.

-Nu, nu te las să mi-o iei! Ai auzit? O iubesc prea mult! Ai auzit?

Tavanul se transformă într-un cer plin de stele.

Spiritul Katherinei zbura spre cer. O nouă stea strălucea. Katherine s-a dus.

-NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Se auzi un cântec înfundat.

,,I'm not afraid to take a stand

Everybody come take my hand

We'll walk this road together, through the storm

Whatever weather, cold or warm

Just let you know that, you're not alone

Hola if you feel that you've been down the same road. ''

Era în camera lui. Totul a fost un vis. Katherine încă trăia.

Capitol editat.

KatherineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum