A nyáriszünet utolsó napjára ébredtem reggel kilenckor.
Lementem a konyhába összedobni valami reggelit, mert tudtam ha Jake felkel egyből keresni fogja a kaját. Tíz perc múlva kész is lettem a rántottával, és szóltam Jakenek, hogy jöjjön le mielőtt kihűl. Reggeli után gyorsan felöltöztem és elmentem megvenni a sulihoz szükséges füzeteket, tollakat, és más egyéb dolgot. Miután készen voltam ezzel elmentem a tankönyveimért és munkafüzeteimért is, ami nem tetszett, mert nagyon vastagok voltak, tele száraz, unalmas tananyaggal. Hazaérve megpillantottam a házunk előtt pár autót, tudtam, hogy ezek Jake haverjai lesznek. Beérve köszöntem és felvittem a cuccokat a szobámba. Nem volt sok kedvem lemenni közéjük, de Jake felszólt, hogy menjek le velük játszani.
- Szia Spencer!- köszöntek kórusban
- Sziasztok!- mondtam kissé unottan
- Spencer felelsz vagy merszezüni, beszállsz?- kérdezte Mark
- Beszállok.
- Akkor folytassuk, Jake felelsz vagy mersz?
- Felelek.
- Hány csajt fektettél meg eddig?
- Mark nemár, a hugom itt ül mellettünk.
- Az nem baj, válaszolj!
- Hát körülbelül nyolcat eddig. - mondta Jake büszkén
- Eric, felelsz vagy mersz?
- Merek.
- Smárold le Spencert.
- Azt már nem!- ordított Jake, de hiába, mert Eric ajkai az enyémre tapadtak akkor már.
Azok a telt ajkak az enyéimen, felemelő érzés volt.
Sajnos a pillanat nem tartott sokáig, mert Jake ellökte Ericet.
- Most mindannyian menjetek innen! Holnap találkozunk az évnyitón!- mondta ordítva, a szemei szikrákat szórtak.
Mindenki gyorsan felvette a cipőjét, és elmentek.
- Jake ez most mire volt jó?- mondtam kissé idegesen
- Egyszerűen csak féltelek, nem akarom hogy megbántsanak, ezért nem szeretném ha lenne pasid.- mondta nyugodtabban
- Jake 17 éves vagyok, nem kell féltened, ha meg megbántana szólnék neki, és úgy is kiherélnéd.- mondtam kuncogva
- Ezzel most azt mondtad hogy bejön Eric?!- mondta ismét idegesen
- Hát talán.- mosolyogtam
- Jézusom Spencer, eddig nem érdekeltek a fiúk, mi történt veled?- mondta már Ő is mosolyogva
- Semmi, nőből vagyok Jake.
- Jó megértem.
- Csináljak valami ebéd szerüséget így fél négy fele, vagy rendeljünk?
- Rendelek pizzát. Hawaii ugye?
- Túl sokszor rendelsz nekem pizzát. - mondtam nevetve
Jake megrendelte a pizzát, ami húsz perc múlva meg is érkezett, elővettem két tányért meg kechupot, és nekiálltunk. Jake tíz perc alatt befalta az egészet, én nem tudtam olyan gyorsan enni, de miután én is végeztem a mosogatóba raktam a tányérokat, és felmentem a szobámba. Fent bedugtam a fülesemet és elkezdtem bömböltetni a kedvenc lejátszási listámat, ami legfőkébb Shawn Mendes műveiből állt, nem vagyok a megszállotja, de szeretem hallgatni.
Elkezdtem agyalni a tegnap történteken, és ráírtam EricreMe: Szia Eric! Mizu?
Eric: Szia Spenc! Semmi, Veled?
Me: Ugyan így. Kérdezhetek valamit?
Eric: Persze.
Me: A játék jelentett neked valamit, vagy csak tetted amit kért Mark?
Eric: Az igazat megvallva jelentett.
Me: És mit?
Eric: Hát elég jól csókolsz😂 és gyönyörű vagy, csak nemtudom mit szólna ahhoz a bátyád, ha mi összejönnénk.
Me: Aham értem. Most mennem kell szia.
Eric: Szia!Ezek után úgy éreztem el kell mondanom a történteket Louisnak.
Me: Szia Louis!
Louis❤️🤪: Szia Hercegnő!
Me: Képzeld ma átjöttek Jake haverjai felelsz vagy merszezni, és Eric azt a feladatot kapta, hogy smároljon le.
Louis❤️🤪: Jézus, de szerencsés vagy.
Me: Ahj Louis nem ez a lényeg😂 Jake eléggé kiakadt és elküldött mindenkit, utána megbeszéltük a történteket, és mondta, hogy félt a fiúktól, azért tette amit tett.
Louis❤️🤪: Hát valahol megértem, aranyos ahogy véd téged.
Me: Hát igen, és akkor ráírtam Ericre, hogy jelentett -e neki valamit, és mondta, hogy milyen jól csókolok meg gyönyörű vagyok, de nem tudja hogyan reagálna Jake, ha összejönnénk.
Louis❤️🤪: Ez aranyos. Holnap a suliban megbeszélitek, vagy az lenne a legjobb, ha hárman, Te, Jake, Eric.
Me: Köszi Louis❤️ Most megyek, mert sok dolgot el kell intéznem, és holnap suli, reggel évnyitón találkozunk.
Louis❤️🤪: Okés, akkor holnap, szia Hercegnő❤️
Me: Szia!❤️❤️Leraktam a telefont, és lementem elmosogatni, nem voltam éhes, ezért úgy döntöttem kihagyom a vacsorát ma. Felmentem esti teendőimet végezni, először is egy nagy habfürdőt vettem, közben teljesen kikapcsoltam, elfelejtettem minden gondomat. Hajat is mostam, végül kikászálódtam, megtörülköztem, és hajat szárítottam. Magam köré csavartam a törülközőt, és bementem a szobámba, kiválasztani a pizsamámat, felöltöztem, és bepakoltam az iskolatáskámba, mivel holnap csak három ofői lesz, bedobtam egy kis füzetet és egy tollat. Szóltam Jakenek hogy nem eszek, csináljon magának kaját.
Még egy kicsit nyomkodtam a telefonomat, és fél 11 fele leraktam a telefont, és megpróbáltam aludni, ami nem ment olyan egyszerűen, de körülbelül fél óra múlva sikerült álomba szenderülnöm.Sziasztok ismét!😂
Nemtudom milyen lett ez a rész, írjatok véleményt kommentbe, ha tetszett nyomj egy csillagot. További szép napot!😂❤️
~csakegycsaj~