"Evet Azad. Artık söyleyecek misin beni bu seraya neden getirdiğini? Her yer bitki ya!"
Azad Mahsa'ya tepki bile vermeden yürümeye devam etti ve tuvaletin kapısını açıp kızın geçmesini bekledi.
Kız önce garip garip baksa da Azad'dan biraz çekindiği için ikiletmeden içeri girdi.
Aslında bu yaptığı saçmaydı. Hadi ama! Daha 3 haftadır tanıdığı bir adamla tek kişilik bir tuvalete giriyordu. Mahsa düşünceler içinde Azad'ı izlerken genç adam yere eğilip paspasın altına elini koydu.
Mahsa ona iğrenerek baktı ama tanıştıklarından beridir yaptıklarının aksine adama müdahale etmeyi değil, izlemeyi seçti.
Azad paspasın altından bir düğme çıkarttı ve duvara yürüdü. Elindeki düğmeyi dikdörtgen fayanslardan birinin tam köşesine yerleştirirken Mahsa sıkılmış ve klozetin kapağına oturmuştu. Hatta oflamalara ve ayaklarını ileri geri sallamaya başlamıştı bile. Herşeyden çabuk sıkılırdı genç kız. Böyle saçma bir iş için buraya geldiklerine inanamıyordu. Ama yine de adama eşlik etmişti çünkü onun yanında olmak ve onunla uğraşmak oldukça hoşuna gidiyordu. Bazen bakışları ölümcül olsa da kız korkmuyor, aksine daha da eğlenerek onu kızdırmaya devam ediyordu. Gözünden ateş çıkaracak hali yoktu ya.
Azad, düğmeyi yerine yerleştirerek fayansı hafifçe yerinden oynattı ve aşağı eğilip aynı düğmeyle işlemi yeniden uyguladı.
Eliyle oluşturduğu boşluklara bastırıp 22 fayansı birden hareket ettirdi. Fayanslar bir kapının parçaları haline gelirken genç kız ayakkabı bağcıklarıyla ilgileniyordu.
Neydi bu ucundaki plastik şeylerin adı? İsmini bulmazsa gece uyuyamazdı ki. Neydi? Neydi...
"Buraya bak Mahsa."
Kız kafasını kaldırıp sonunda çocuğun olduğu yöne baktığında ağzı gerçek anlamda yarım karış açık, öylece kalakalmıştı.
Karşısındaki onlarca kılıç,kın ve kalkan oldukça yeni görünüyordu. Iyi ama bu devirde kim kılıç kullanırdı ki?
//////////////////////////////
Yeniden ben♥
Uzun zamandır planladığım bir hikayeydi bu. Kurgusunda aldığım ilham gerçek insanlara aittir. Yani bir çeşit, 'gerçek ve normal insanlar' fanfiction.
Severek okumanız dileğiyle.
♥♥♡♡♥♥♡♡♥♥♡♡♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▶Pouran-Veliaht◀
Fantasy" Annen. Ölmedi. Aksine o bizim Dara'mız. Yani bir çeşit kraliçe. " " Ne?! Hayır! Bu imkansız! Peki ya ben? " " Sen Pouran'sın. Tahtın yeni varisi."