Harmadik fejezet

14 1 0
                                    

           

Kora reggel kipattantak a szemeim, szóval úgy döntöttem elmegyek venni valami reggelinek valót. Komótosan belebújtam egy fehér trikóba, farmerbe, illetve egy flip-flop papucsba. A derekamra felkötöttem egy pulcsit, ha hideg lenne. Picit fáradtan csoszogtam ki a konyhába, mikor megpillantottam Bencét.
- Csá- intett, miközben elzárta a gázt.
Döbbentem néztem rá. Közelebb mentem hozzá, hogy lecsekkoljam mit főzött, de igazából már az illatából le kellett volna essen, hogy ez bizony tojásrántotta.
- Szedj- morogta. - Léptem. Csá!
- Sz-szia- dadogtam.
Nem értem, hogy mi baja van. Eddig soha nem bánt így velem; sőt. A legaranyosabb srác, akit valaha ismertem az ő.
Még mindig az ajtót szuggeráltam hátha visszajön, de nem. És még csak azt se mondta hova megy...

Miután betömtem a tojásrántottát ( isteni volt ) kimentem a recepcióhoz, ahol a többiek már vártak. Illetve mindenki, csak Bence nem.
- Hol van Bence? - kérdeztem a többiektől.
- A te lakótársad- bunkózott Tomi.

Nem értem mi baja van ma mindenkinek, bár Tominak alapból van egyfajta stílusa, ami miatt annyira nem kedvelem.
- Elment futni- szólt közbe Kevin.
Csendben bólintottam. Szóval futni. Ez nevetséges. Eldöntöttem, hogy ha visszajön kerek-perec elé állok, és megkérdezem, hogy mi a fene baja van.
- Hova menjünk? - kérdezte Rita.
- Majd a partra, csak megvárjuk Bencét- nézett fel a telefonjából Barbi.
- Aaaa- nyögött közbe Kev ismét. - Most írt Bence, hogy nem kell őt megvárni.
Tehát miután én visszafutottam a strandfelszerelésemért, így öten elindultunk a partra.
- ...és miután visszajöttünk kimegyünk Bencével és Tomival a kisbuszhoz...már, ha még ott van- mondta Kevin Barbinak.

A part nem is volt olyan messze tőlünk. Kerestünk egy tetszőleges stéget, majd lecuccoltunk oda. A fiúk persze azonnal a vízbe vetették magukat, míg mi lányok felkentünk egy vékony réteget a naptejből.
Én kint sütkéreztem, Rita énekelgetett, Barbi és a fiúk pedig bent fröcskölgették egymást a vízben.
- Sziasztok- lihegte Bence.
Szemét talán rajtam egy picit tovább tartotta, de lehet csak képzelődtem. Sőt biztosan ugyan is a következő percben mindenkivel kezelt vagy épp puszit adott, csak nekem nem. Na, szép. Nem tudja még, hogy kivel kezdett. Egy hirtelen felindulásból fogtam magamat, elő vettem a lehető legszexibb járásomat, ( anyával régebben sok divatbemutatót néztünk, szóval köszi, anya ) majd amikor a stég végéhez értem direkt iszonyatosan lassan hajoltam le, aztán pár fröcskölő mozdulattal hozzá szoktattam magamat a hidegnek tűnő vízhez. Mély levegővétel után egy laza fejessel beugrottam a vízbe. Amikor fel úsztam a víz felszínére elégedetten konstatáltam Barbi elismerő tekintetét, Rita csodálkozó arcát, és azt, hogy egyik fiú sem tudott megszólalni a döbbenettől. Bunkózni akar velem? Jó, nem tudom, hogy mit tettem, de rendben. Beszállok a harcba, és nem fogom engedni, hogy egy percre is másra gondoljon rajtam kívül...

A nap hátra levő részében csak hülyültünk. Egymás nyakába ugráltunk, illetve lökdöstük egymást. Én volt, hogy kijöttem napozni is. Egy-két óra után mindannyian kijöttünk a vízből, és átmentünk a stégünktől nem messze lévő halashoz hekket enni. Evés után a fiúk elmentek a kisbuszhoz, mi lányok pedig visszaballagtunk a stéghez.

- Csak szerintem fülig szerelmes belém Tomi?- vigyorgott Rita.

Aha, csak szerinted.

- Nem. Biztos bejössz neki- ez nevetséges, Barbi hazudik. - Bár, én a helyedben messzebb dobnám a halót. Ezek a barmok eddig is itt voltak, viszont jön a friss hús tizenkét óránál.

Odakaptam a fejemet, hiszen kíváncsi voltam, hogy ki/kik az "új hús(ok)". Négy hímnemű közeledett a stégünk felé. Az egyik barna hajú volt, ő ment legelöl. Valószínűleg, ha mást nem, legalább kondizni jár. Izmos karok, széles váll, kockás has. Egy tini magazinban lenne a helye. Mögötte sétált két szőke, napbarnított fiú. Ők is izmosak voltak, bár így összemérve az előbbivel sehol sem jártak. Egyébként ők is magasak voltak, viszont picit vékonykák is. Annyira egyformák...Szerintem ikrek. Falkájuk negyedik tagja egy nagyjából százhetvenöt centi magas, szálkás testalkatú srác volt. Őt néztem mag a legjobban, mert iszonyatosan kiemelte a rikító fürdőnadrág a barnaságát, a barnasága pedig kiemelte a szemeit, ami már ilyen távolból is csodaszép volt.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jan 05, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Nyaralás a haverokkalOnde histórias criam vida. Descubra agora