Sabah güneşin ışıklarıyla uyandım o sırada kapım çaldı zorlana zorlana zafer başarmışçasına kapıyı açtım bu gelen tabiki tae idi içimden ona lanet yağdırırken içeri davet ettim ve ayılmak için ikimizede kahve yaptım bts ile yaşadıkları olayı anlatıyor bazen gülüyordu ben yanlızca ona bakıyordum (uykum var aq)oda bunu farkedip beni yatağıma yatırıp çıktı birden mesaj geldi hemen bakmadım tabi bi süre sonra telefon um çaldı zar zor açtım ah bu tabiki jimindi dün ayrılmıştık yani ben öyle düşünüyorum açtım tam bişi dicekken saat 2.30da ****gel diyip kapattı öküz diye geçirdim içimden kalkıp giyindim ve çıktım vardığım yer bi depoydu çokkkk genişti kapıyı itip içeri geçtim tavan kenarlarından koca koca çarşafların üzerine ben ve jimin in çekildiğimiz fotolar basılmıştı ancak içerisi karanlıktı birden her fotonun üzerine her birine ayrı renkli ışıklar yansıdı ağlamak istiyordum ortaya gelip çöktüm karşımda bir ekran oluştu ekranda jimin konuşuyorduJimin :y/n sensiz yanlızca bir gece oldu ancak ben bin defa öldüm senin yanımda olmadığın her an ölüyorum lütfen(burada ağlıyor)beni bırakma sana kıyamaz kızamazken beni sensizlikle cezalandırma seni seviyorum sevgilim seni o kadar çok seviyorum ki birkaç harfe sığmıyor kalbime sığmıyor (kalp çıkardı)
Video bitti ancak kelimeleri beynimde tekrarlanıyor ağlamam şiddetlendi ve o sırada bir benden arkadan beni sarıp kokumu çekip bu koku bir istek değil benim için ihtiyaç arkama döndüm jimindi sıkıca sarıldım ona her fotonun altından bir üye çıktı ve alkışlamaya başladı
Jimin:seni asla bırakmam
Y/n :Sana aşığım sevgilimmm
Sizce nasıldı fikirlerinizi bekliyorum ah unutmadan