LOYALTY 14🌺

55 3 4
                                    

Eh tu macam asyrah.

Aku seraya memberhentikan kereta di tepi jalan yang bsrdekatan dengan sebuah cafe 'dulceamor'.

Aku segera membuka kaki ke cafe itu.mata ku ligat memerhatikan manusia di dalam itu.oh hari natal lah.memang ramai.

Ramai minum air beer.ok non-muslim.tapi aku pun sama.takpe.aku akan buktikan yang aku akan berubah.

"haha.so funny you aryan.lepastu apa awak buat?"asyrah airisha...

"apa lagi.saya pun tangkap burung tu tapi saya jatuh kat situ jugak.so funny being me right?"lelaki itu turut ketawa

"asyrah"panggil aku

Dia terkejut.lalu minum air latte yang baru sampai.ya aku di depan asyrah.ulang depan dia.aku perlu penjelasan..

"hei.afdzal?kenapa kau ada kat sini?"

Hatiku tersengat.dia panggil aku.kau?apa ni?

"sorry asy.afd tahu afd salah.tapi percayalah afd dah putus dengan.."

"dengan cik lily tu?"sambung dia.mukanya lain.ini bukan asyrah airisha yang aku kenal.

"haah.jadi kita getback nak?afd janji takkan siakan kepercayaan asy pada afd.atau-"

"dind't you forgot?.kau nak sangat putus dengan aku afdzal!pastu kau datang balik.eh kau ingat aku ni patung eh.datang bila perlu tak perlu biar.mintak maaf afdzal qayyum!"

"tapi kita belum putus tunang kan?"

Pang!

"kita dah putus.kau lupa?kau kata camni 'aku kata putus-putus jerlah.kau tak faham bahasa ke apa?'.kau lupa?"

Ramai yang menyaksikan drama di dalam cafe itu.

"aku.tak.akan.balik.pada.kau.nah amik cincin pertunangan kau yang murahan!"kata asyrah lalu pergi amik tangan lelaki yang dari tadi tengok drama kami.

Asyrah.
Afd janji akan dapatkan asy lagi.kalau asy tak dapat.orang lain pun takkan dapat!

Someone pov

"tuan.adik tuan dengan dia dah jumpa.pastu dia tampar adik tuan.riuh jugak dalam cafe tu"lapor orang upahan aku.

"ok.anything else?farid?"tanya aku

"takde tuan."

"ok."kata aku lalu putuskan talian.

Airisha.abang akan dapatkan risha.tu janji abang.

To be continue.
Btw siapa orang tu?
Dia ada kena-mengena dengan afdzal dengan airisha ke?
Nak tau?tunggu lah

Loyalty [OG]Where stories live. Discover now