LOYALTY 2💕

125 9 0
                                    

Asyrah senyum sendirian hm teringat kisah 2 tahun lepas

>>Flashback 2 year<<

kelihatan seorang jejaka yang asyrah sangat cam muka tu.siapa lagi kalau bukan budak hot kat SMK Alaf ni?,afdzal qayyum lah!

Hish mamat ni.dah dekat spm kot sibuk lagi nak dating bagai.karang aku lapor kat guru disiplin baru taubat kot.

Selang berapa jam...

Tok²
Ketukan pintu yang meyinggah di kelas 4 prinsip akaun ni.

"ehem!assalamualaikum cikgu.err.saya nak panggil asyrah boleh tak?"

Kata² itu membuat aku tertoleh.wae?aku?apa hal nak panggil aku hah?.

Cikgu sabrina angguk."asyrah airisha,sila keluar.hm nak dating lah tu."

WAE?! Dating?aku ni nak dating dengan mamat sengeh ni?.mintak kaki ah!

Aku terus keluar berjumpa mamat sengeh tu.terus tanpa banyak soal aku terus tanya "apahal nak jumpa aku?"

Afdzal mendengus."eh kalau boleh aku pun tak nak ah jumpa kau.but this is so urgent!"

Aku toleh dia."apa dia yang SANGAT urgent tu?"aku sengaja tekankan 'sangat' tu.

Afdzal membisik sesuatupada telinga kau."a-apa? Nak suruh aku handle part samseng sekolah?.!aku tak terima afdzal qayyum!"

Afdzal senyum sinis sambil berpeluk tubuh"ni bukan aku yang arahkan but headmaster.kau berani lawan?"

Aku menelan air liur.bodoh ah kau asyrah!kau pi kata tak nak tu dah kenapa?.kau berani lawan kata pengetua 'alligator'tu?

Pengetua kitaorang garang.dia sentiasa membawa rotan.perh berpeluh ah bila jumpa!

"erm ok lah aku terima.tapi siapa teman aku?"

Afdzal sudah mula senyum "me"

Aku sudah membulatkan mata!."wae?!you?"

Afdzal angguk."yep!"

Dan mulai saat itulah aku kenal afdzal.kalau tak asyik bertengkar aje.yang buat aku melting habis bila dia kata..

"asyrah.sudi tak kau jadi girlfreind aku?"

>>End flashback<<

Loyalty [OG]Where stories live. Discover now