✴Evet evet bu bölümü okuyorsan bu genç kızı hayatına kabul etmişsin demektir. O zaman hazır mısın tüm acıları birlikte yaşamaya???
🎶Okurken: Emir Can Iğrek Aç Bağrını dinlerseniz yaşatmak istedigim duygulari tadacaksınız
Iyi okumalar...
Yine akşam oldu yine ruhumdaki en acı noktaları uyandırdım.
"Uyku" herkes için acılarını unutmakken benim için uyandırmak. Herkes geceleri uyurken ben uyumam,uyuyamam.Her an ensemde bir nefes,vücudumda bir el hissetmemek için uyumam.
Geceleri bir kulağım kapı gıcırtısında,gözlerim pusuda;herkes için vicdanın uyku saati olan geceler benim için bir nöbet.Evet evet kapı gıcırtısı,kapımı yağlamam asla çünkü o gıcırtı beni koruyacak bir alarm,o sesi duyduğumda bir kalkan bulmalıyım kendimi koruyacak;biraz daha saglam biraz daha cesur durmalıyım o adamın karşısında.
Yine uyumuyorum izliyorum o küf tutmuş alçak tavanı. Ve düşünüyorum "ne zaman tutucak biri elimden, ne zaman duyacak çığlıklarımı???" Ama yok, yok olmaz Öykü sana bu hayatta kimse el uzatmayacak tam tersine çekecekler en dibe ve sen sessizce yok olacaksın. Evet arkadaşlar bu asla bir kurtarıcı prensin hikayesi değil. Bu benim hikayem,filmlerdeki gibi bir delikanlı gelip tutmadı elimden. "Ben bir sinektim ve yaşamam için üzerime bir bardak kapatıldı,içerdeki havayla yıllarımı geçiriyordum taki o gece ekmek almaya gidene kadar."
♣♣♣
Koşmaktan nefes nefese kalmıştım. Artık bir yere oturup dinlenmenin vakti gelmişti. Evden ne kadar uzaklaştığımı? Kac saattir koştuğumu bilmiyordum.
Aaa nasıl mı kaçtım bu hikaye için sizi biraz başa götüreceğim arkadaşlar. 19yıl kadar başa evet biraz fazla oldu farkındayım ama hikayeler hep en baştan anlatılır...
Okuduysanız bana bir şans vermişsiniz demektir...Bundan sonraki bölumlerimi çok beğeneceğinizi ve asla pişman olmayacağınızı söylemeden edemeyeceğim..
Beğenip beğenmediğinizi bana yazarsanız . Sizim için daha yararlı olmaya çalışacağıma Soz veriyorum.
Görusmek uzereeee😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meyus♣
ChickLitBir denizci ufukta karayı görür görmez sevinir,çünkü artık nereye varıcağı bellidir. ...Onun ne görmeyi beklediği bi kara ne de görünce sevinecek bi kalbi yoktu. ne yapmalıydı,nereye gitmeliydi,kimin omzunda ağlamalıydı ... Ama bir dakika bir dakika...