Szłam sobie jak gdyby nigdy nic przez alejki Riviery i już chciałam skręcić do Tkmaxxa gdy z azjatyckiej restauracji wyskoczył Szymon Zaparty i wszystkim znany duet takonafide. Podnieciła się jak nigdy i już chciałam do nich podbijać i robić sobie z nimi focie.
– Zamknąć kurwa mordy ! – krzyknął quebo swoim szatańskim głosem, kierując lufę w moją stronę
– Jaki on jest uroczy – szepnęłam do mojej psiapsi, patrząc na Szymka.
– Bierzemy ją – powiedział, patrząc się na mnie.
– Jesteś pewien ? – spytał Taco rozglądając się po tłumie.
– CISZA ! – Quebo strzelił kilka razy w sufit, słysząc, że ludzie zaczynają między sobą szeptać.
– Jestem pewien – odpowiedział Szymon i złapał mnie za rękę, z której wypadła mi siatka ciuchów z h&m.
– Ej, moje zakupy ! – krzyknęłam.
– Chuj mnie twoje zakupy – odpowiedział mi Szymon i coś wciągnęło nas do czarnej dziury.
Walnęłam o coś głową i jeden z chłopców zasłonił mi dłońmi oczy. Poczułam zapach ziemi i chłód oderzający zewsząd.
– Gdzie my kurwa jesteśmy!? – krzyczałam próbując się wyrwać.
– Spokój ! – krzyknął Quebo.
Zostałam popchnięta do jakiegoś pomieszczenia. Było w nim o wiele ciepłej u nie było czuć ziemi tylko mocne, męskie perfumy, wymieszane z zapachem potu.
Szymon, który dotychczas mnie trzymał, odsłonił moje oczy i zobaczyłam mały pokój.
– Co to ma być ? – spytałam poirytowana.
Nie bałam się, wiedziałam, że Szymon nic mi nie zrobi ani nie pozwoli, aby raperzy mnie tknęli.
– Siadaj – powiedział i wskazał na stojące pod ziemistą ściana krzesło.
Posłusznie usiadłam, nie spodziewając się, że taconafide zaraz przywiąże mnie do tego krzesła.
– Prezydent Gdyni – zaczął Szymon – Wojciech Szczurek, kojarzysz ?
Pokiwałam głową.
– Jesteśmy organizacją, która jest odpowiedzialna za łapanie dla niego ofiar, które potem zostaną jego niewolnikami. Dobrze płaci, więc czemu by nie skorzystać.
Zaczęłam płakać, a chłopcy wyszli z pomieszczenia. Szymon uprzednio zgasił żarówkę, wisząca na suficie.
Wpatrywałam się w pustą, ciemna przestrzeń. Po jakimś czasie zasnęłam.
CZYTASZ
Tamagotchi czyli porwana przez ZaPaRtEgO
Fiksi PenggemarCo się stanie jeżeli Zaparty złączy siły z takonafide i prezydentem Gdyni? Czy silna Carmen da radę stawić się porywaczom ?