hülyékkel egy udvaron

8 1 0
                                    

~Reggel~
Amikor felkeltem gyorsan felöltöztem és rohantam a suliba. Már késésben voltam. Mire a suli kapujához értem már 8:15 volt.
Úgy gondoltam már nincs értelme bemenni az első órára ezért kimentem az udvarra és leültem az egyik padhoz és rágyújtottam. Nem szokásom rágyújtani csak akkor ha ideges vagyok és igazából ideges is voltam .
Ahogy szívtam a füstöt előkaptam a telefonom és felhívtam Gerit.
Tudtam hogy megint vele lesz az első két óra és ezért meg akartam szivatni, hogy felvegye .
De nem vette fel.
A cigim lassan elfogyott és mikor a kukához értem hogy kidobjam az ajtón át arra lettem figyelmes, hogy a folyóson egyenesen ide az udvarra tart Alex és Jordan.
Most komolyan ....ők sose mennek be egyik órára se?
...
Ahogy ezen gondolkodtam már oda is értek az ajtóhoz ami a kuka mellett volt. Én szép lassan odasétáltam a padhoz ahol a cuccaim  is voltak és rágyújtottam még egy szálra. Alexék abbahagyták a nevetést és egy pillantást vetett rám , hogy mit csinálok.
-Oh Rub adsz egy szálat?
Nevetett tovább.
-Nekem is PLS.
Mondta Jordan.
-Itt van ...
-Mit csinálsz itt Rub?
Kérdezte Alex miközben gyújtotta .
-Elkéstem.
-És ezért nem megyünk be órára mi ?
Nevetett Alex ahogy fújta ki a hamuszínű füstöt azon a szexi ajkain.
Najo ... Ne kalandozz el Rubi ne figyelj rá....
Mondogattam magamban.
-Rub jólvagy ? Csak mert elég furán nézel ki ...
Szólt oda Alex.
-Nem aludtam éjjel.
-Miaz, volt egy kis kaland az éjszaka ?
Bökte meg Alex vállát Jordan amint ezt elhangoztatta .
- Haggyad Jordan Szende Szűz ilyet nem csinál ...
Röhögték el magukat.
Én abban a pillanatban felkaptam a cuccomat és kirohantam az udvarról a mosdóba.
Igen nálunk lányoknál a mosdó az a hely ahova menekülhetünk vagy mi .

~Never-Forever~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora