Volt egy mező, és erdő, ahol élt sok sok állat, főként farkasok, békében.
Ám jött az ember, s megrontotta a természetet, megölte a farkasokat, és lerombolta az otthonukat. Néhány farkas elmenekült, többi vagy harcba szállt, vagy meghalt.
Farkasoknak volt egy növényük, a Farkasfű, ami varázslattal rendelkezett.
Néhány ember nem ölt farkast, és együtt élt a természettel, és megpróbálta megérteni.
A farkasok megbíztak bennük, így nekik adták az ősi erőt, hogy egy harapás át tudja őket változtatni farkassá, cserébe megvédik a Farkasfűt, és a természetet
Ezek közt volt egy testvér, Rizon, és Klay, ám Klay elárulta a farkasokat az embereknek, így már tudtukra esett hogy a Farkasoknak van különleges erejűk.
Rizon azonban harcba szállt Klayel és az emberekkel, de testvérét nem ölte meg.
Klay a vereség után bújdosott, és szégyenbe menekült, és bár nem volt táplálék nagyon, a saját fajából táplálkozott (kannibalizmus) akiket az emberek megöltek, vagy túlélők voltak. Később Klay találkozott egy boszorkánnyal, aki segített neki feldolgozni az egészet, s adott neki egy cipót, ami képes volt teremteni, ha a morzsákat földbe veti. Klay teremtett maga köré farkasokat a cipó segítségével. Ám a kenyér felébresztette a bűn lelkeit, így Klay folyamatosan küzdött a múltjával, és kísértette azok, akiket megevett, megölt. De legjobban bátyát hiányolta, s a boszorkány csak annyit mondott, hogy az utjai néha elszakadnak, de olykor kereszteződnek. Klay ezútán feledésbe merült, Rizon eközben egy ősi megmaradt farkas ereklye után kutatott, és útja során találkozott egy titokzatos személyel, aki utba igazitotta. A farkas ereklyét egy fenevad őrizte, de Rizon megkaparintotta a kincset végül. Ezek után ő is feledésbe merült.
A farkasok pedig elvegyültek az emberek közt, az ősi átváltozás segítségével.
Bár az ősi otthonuk kihalt, azért akadtak páran, akik őrzik az egészet.
S hogy ember kezére ne jusson a farkas füvet megátkozták, hogy aki át akar változni farkassá, rossz szándékból netán, azt megmérgezi a növény.
Idő múltán az ember maga után hagyva sok-sok pusztítást a földön, lassan őmaguk is kipusztultak, de a farkasok továbbra is fentmaradtak, és védelmezik a természet rendjét.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farkastörvények
FantastikEz a könyv a saját életfelfogásomról szól, farkas szokásokról, a természet rendjéről, amolyan farkas "biblia''